Urheilu+ kanavalla näytetään NHRA:n kisoja:)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopoilija, 13.11.2007.

  1. Slow66

    Slow66 1st gear

    Ainakin 2002 pärjäsi ihan kansainvälisellä ajokortilla.

    Jos tuonne New Jerseyhin matkustaa niin kannattaa pitää mielessä myös eteläisemmästä New Jerseystä löytyvä Atcon rata (www.atcorace.com). Siellä on mm. NMCA- , NMRA- ja Nostalgia S/SS-kisoja, ja erittäin vilkasta toimintaa muutenkin eli huhtikuu-lokakuu välillä toimintaa neljänä-viitenä päivänä (iltana) viikossa. Aikataulullisesti tuolla Atcossa käy pyörähtämässä samaan tapaan kuin Luppe kertoi eli pitkä viikonloppukin riittää.
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Mulla ei ole koskaan ollut mitään muuta kuin kotimainen ajokortti ja se on kyllä USA:ssa kelvannut.
     
  3. 383

    383 Gearhead

    4 viikkoa saa ajaa kotimaisella kortilla sitten tarvii kansainvälisen kortin
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Ai sulla on siis ajokortti :eek:
    Asiaan; ihan normi suomen kortilla saa auton vuokraamosta. Hiukan ne ihmettelee sita edellista isompaa korttia mutta sillakin luanaa.
    Kiva muuten etta demarit kohkas aikasemmin tosta uudesta euro-kortista etta semmonen pitaa saada kaikille ja sitten siina ei ole sanaakaan enklantiksi :mad:
     
  5. Muki

    Muki Gearhead

    Mä ajoin 2 kuukautta niin että mulla oli kotimaisen kortin lisäksi ns. "USA-liite" minkä saa hakemalla vakuutusyhtiöstä. Se on vaan pahvilätkä. Siinä lukee, että voimassa 20.9.2008 asti, eli aikaa siis annettiin tällä liitteellä 1 vuosi. Se on triple-A:n ja jonkun suomen autoliiton välinen sopimus.
     
  6. Putte

    Putte 1st gear

    On mulla käyntikorttikin, mutta en ole testannut käykö se jenkkivuokraamoissa. :poff:
     
  7. superbird

    superbird Gearhead

    No, paljonko on tullut ajeltua, ei tainnut tulla montaa mailia.
     
  8. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead

    U+ keskiviikkona 23.1. klo 20.00-22.30 Bristolin kisa ;)
     
  9. rude1

    rude1 Gearhead

    Toivottavasti on parempilaatuinen lähetys kuin viime viikolla, oli sellaista pikselimössöä että tuli mieleen Doomin grafiikat kultaisella 90 -luvulla :lol:
     
  10. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead

    No voihan spede, enpä kyllä itse kokenut viime kisassa pikselisössöä... :eek:
     
  11. triniemi

    triniemi Gearhead

    Mulla on kaapeli ja pikselimössöä tulee lähes joka lähetyksessä, appiukolla on taas antenniverkko ja paljon parempi kuva. Lienee siis operaattorista kiinni.
     
  12. Extreme-Erno

    Extreme-Erno 3rd gear

    Ja meille päin tänne Paraisille ei edes koko kanavan lähetysalue ylety.... :mad:
     
  13. rude1

    rude1 Gearhead

    Kaapeli täälläkin.
    Tänään oli ihan kohtuullinen kuva :D
     
  14. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead

    Joo kuva oli hyvä. Tosin mun laskelmien mukaan Norwalkin kisa jäi nyt välistä. Englishtownin kisan ja tän Bristolin kisan välissä oli mun tietojen mukaan Norwalkin kisa...hmm. :eek:
     
  15. luppes

    luppes 1st gear

    Olihan yllätys kisa J.Force voitti, tyttö ei lajitellut kaavioon ja sydäntä ehkä eniten lämmitti kun Suomi ( Tomi Laine ) vetoinen Koretskyn team oli Pro finaalissa.

    - Luppe -
     
  16. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead

    Jooh Norwalkin kisan tallenne on hukassa. Ei ole kuulemma ollut muiden Jenkeistä tulleiden kisatallenteiden mukana. Asiaa selvitellään ja kisa esitetään heti kun mahdollista...

    Oli kyllä voima-jussi tohkeissaan kisan voitosta. Eikä kyllä alkukauden huomioiden mikään ihme :rotfl:
     
  17. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead

    Huomenna keskiviikkona 30.1. Klo 20.00-22.30 Denverin kisa.
     
  18. Iso V

    Iso V 1st gear

    Kyllä oli hyvät kisat jälleen, mielenkiinnolla seurasin lähettäjän toimintaa yhdessä pro stock lähdössä.
    Powerade on aika näkyvästi esillä kisoissa ja bongasinkin aika hyvän mainospätkän netistä.

    http://www.methodstudios.com/movie/696.html
     
  19. gremlin

    gremlin Gearhead

    Nakyko maisemia radan ymparilta? Kavin siella syksylla ja saatana etta oli hieno rata, ylivoimasesti hienoin missa oon kayny 8)
     
  20. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead

    Näkyi siinä sen verran että vuoristoista maisemaa oli ;) Kaikenlaisia kallioita ja rinteitä oli...

    Nitrokoneet ei oikein tykänneet ohuesta ilmasta, näyttivät alkavan syödä itseään maalin paikkeilla. Tietty kisassa oli erityiskäytäntönä 90% nitro ja ahtimen pyörimisnopeus (overdrive) rajoittamaton, normaalisti on max kerroin 1,5.

    Ja tuntuu että pirusti punavaloja PSM-ryhmässä. tosin onhan tuosta juttua piisannutkin...tuntuu silti hieman luonnottomalta että niitä tulee noin paljon.

    Ja Ashley ei kisassa mukana... :eek:

    Kyllä siellä radan päässäkin oli käyty hidastushiekalla useaan otteeseen kun jarruvarjot ei ihan niin tehokkaasti hidastaneet tuolla ohuessa ilmanalassa, kaksi varjoa tuntuu yhdeltä . :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!