US Center lopettanut.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Over the hill, 12.6.2020.

  1. Fastback

    Fastback Gearhead

    Sanonpahan vielä, että olen ostanut 70 % autoni osista suoraan Yhdysvalloista ja loppu 30 % Suomesta, eli raha edellä olen mennyt myös. Aivan mahtavaa on ollut, että esim. isot peltiosat, kuten lattiat, takaluukun lattia ja takakyljet löytyivät suoraan Sepon Valinnasta - kuten monia muitakin osia. Kiireiset osat on ollut vähän pirun hienoa löytää suomesta, kuten dampperi räjähdyspisteessä olleen tilalle, hajonneelle bensapumpun tilalle uusi identtinen Mallory jne. Vanteita tuli US-Partsista. Lentona olen ottanut vähän tavaraa, mutta käyttänyt paljon konttirahtaajia. Nyt olen ollut viitisen vuotta muissa harrasteissa ja en ole käyttänyt konttirahtaajia.

    Olen törmännyt myös asiaan, että jos osalla ei ole kiirettä, niin isotkin osakokonaisuudet voi saada järkevällä hinnalla kotimaisilta toimittajilta. Osatoimittaja haluaisi tehdä isompia kertaostoja joista voi saada volyymialennuksia ja kerryttää osatilausta venyttäen toimitusaikaa. Yksityinen tilaa suoraan esim. Summitilta ja osat lentona alle kahteen viikkoon maksusta kotio.

    Takaisin topiciin, niin neuvoja olen saanut ja öljyjä ostanut US Centeriltä.
     
  2. Nurmisto

    Nurmisto 1st gear

    Alkuperäiseen otsikkoon liittyen: 3-5 . 7 -20 Romutori /tyhjennysmyynti jatkuu, paljon tavaraa ja työkaluja vielä jäljellä. Lisätietoja / kuvia tavaroista voi katsoa Leather Heavenin kotisivuilta.
     

Kerro tästä muillekin!