Us-parts ei vastaa....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Deltapete, 21.5.2009.

  1. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Mikähän on ongelma, kun viikon aikana olen kolme
    kertaa soittanut ja joutunut jonoon, eikö siitä pitemmälle pääse( eli ei jaksa odottaa minuutti tolkulla !)?
     
  2. Hatman

    Hatman Gearhead

    Sitä samaa oon ihmetellyt. Huomenna on tarkoitus mennä ostamaan sieltä osia. Täytyypä kysyä jospa tiskillä tietäisivät. Tommonen saattaa ohjata asiakkaita hakemaan osat muualta.
     
  3. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Yes, käypä paikan päällä tarkistamassa tilanne.
     
  4. SamiL

    SamiL Gearhead

    Eiväthän semmoiset kymmenienkään minuuttien jonottamiset ole mitenkään tavattomia muissakaan paikoissa.
    Tuolla onneksi on puhelin- ja tiskimyyjät erikseen. Monessa paikassa (esim. pankissa) puhelinasiakkaat pääsevät kiilaamaan pitkänkin jonon ohi :mad:
     
  5. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Vertasin entiseen, eli voithan sinä odottaa
    10 minuuttia ( =eikä ole varmaa maksatko jonottamisesta ko. tapauksessa!)
    - Asiakashan äänestää jaloillan, sanottiin ennen.
    Älä yhtään puolustele, kaikessa ystävällisyydessä
    Pete :D
     
  6. virta

    virta Gearhead

    No parempi on kutenkin ottaa rahaa asiakkaalta joka on liikkeessä sisällä ja oikeasti asialla..Kun tuolla käy niin noin se menee,,puhelin soi taustalla,vastaavat jos ehtii.

    Tuli vaan mieleen kun oon autoa myymässä ja kymmenkunta soittoa tullut ja kyselevät vaan eikä kellään edes oikeaa meininkiä mitään ostaa...
     
  7. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    - Eipä mene noin nykyajan bisnesskulttuurissa, kun netti on olemassa.
     
  8. Hatman

    Hatman Gearhead

    Kun yritin soittaa suoraan Us-partsin puhelinmyyjälle niin useiden soittojen jälkeen puhelu kääntyi vain vastaajalle. Tosin seuraavana päivänä sieltä soitettiin takaisin ja sain asiantuntevaan palvelua, siitä kiitos.
     
  9. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Mä taas en soittanut vaan lähetin sähköpostia. Vastaus tuli about tunnin kuluessa ja kaipaamani lisätiedot vielä saman päivän aikana.
    Tämä siis ihan tällä viikolla.
     
  10. audiq

    audiq Gearhead

    Sama havainto viikolla täällä. :-?
     
  11. PauliP

    PauliP 1st gear

    Hyvä puoli tässä on se, että yhä on olemassa muitakin liikkeitä ja sellaisiakin jotka eivät ole jälleenmyyntisuhteessa yhteen ainoaan maahantuojaan.

    Kilpailua kannattaa suosia, ettei mene yhden maahantuontikanavan touhuksi.
     
  12. SamiL

    SamiL Gearhead

    Onko näissä USA-autojen varaosaliikkeissä muuten edes semmoisia, jotka eivät itse toisi osiaan maahan?
     
  13. speedy

    speedy Double Gearhead

    Oon tästä maininnut aiemminkin, mutta mainitsempa uuestaan, eli henkilökohtasesti kyllästyin uspartsiin soitteluyrityksiin, ei läpi ei millään! ja sehän syö miestä! siiryin sähköiseen asiointiin, se tuntuu toimivan mainiosti.
     
  14. supo

    supo Double Gearhead

    Taitaa olla sellainen juttu että Usparts on niin suosittu eli sinne soittaa/käy paikanpäällä asiakkaita että ei kerkiä palvelemaan kaikkia heti.Siirtynyt täysin käyttämään Uspartsia kun täältä saa heti tiedon saako tavaraa vai onko tilattava itse jenkkilästä.Käytetty ennen muitakin mutta erästäkin ei saa enää millään kiinni!!!Ps.Käytän myös Kivinummen Anttia noissa kiihdytyspuolen hommissa,täältäkin saa neuvoa tarvittaessa!!Molemmissa hintataso sellainen että ei kannata itse tilata!!Terv:Kari Laitinen,Kuopio
     
  15. nixon

    nixon 3rd gear

    Jos osamyyjätaholla olis selkeästi nettisivuilla hinnat ja kyseisten palikoiden saatavuus niin sitten.
     
  16. Jonssi

    Jonssi 3rd gear

    joo, kestäähän se jonottaminen joitakin minuutteja yleensä mutta kestääkö jonottaminen sitten kauemmin kuin se osan tilaaminen?
    --> kerrotaan auton merkki, malli yms tiedot sitten myyjä plaraa kuvastoa ja ettii sopivan osan sekä muut siihen sopivat tuotteet sitten ostaja miettii ostaako euron kalliimman vai ei. Sitten mietitään toimitustapaa ja niin päin pois.
    -->ostajan puhelu saattaa kestää juuri sen ajan kuin olet jonossa, mutta puhelimessa kun ei näe sitä jonoa niin aika tuntuu pidemmältä.

    Itse yllätyin kanssa tuosta sähköpostilla tilaamisesta erittäin positiivisesti. Sama posti oli laitettu muillekin osatoimittajille ni otsikon firma vastas heti, osa seuraavana päivänä ja osasta yrityksiä odottelen yhä vastausta vaikka osat on jo paikoillaan.

    Itselle on sattunut kohdalle hiukan kantikasta asiakaspalvelua ko. firman osalta, mutta silti homma on pelannut hienosti töksähtelevistä vastauksista huolimatta. Onko sitten niin kiirettä, että ystävällisyys tulee tunnin pari perässä vaiko jotain muuta juuri sillä hetkellä kun oon soitellu tahi kirjottanu. Ohan tietty toikin homma vuorovaikutteista, jottei vika aina oo myyjässä.

    Yhtä kaikki, itellä on homma pelannut hyvin ja hinnatkin on olleet aina edullisimmasta päästä. Jos ny menee muutama minuutti enempi jonotusaikaa, niin osan edullisuudessahan toi tulee kuitatuksi.

    TheJonssi
     
  17. usparts

    usparts 1st gear

    Morjens.
    Valitettavasti tähän aikaan vuodesta puheluja tulee paljon enemmän kuin puhelinmyyjämme ehtivät vastata.
    Paras aika soitella lienee aamusta.
    Toimivin tapa on lähettää sähköpostia.
    Jos haluaa puhelimessa rupatella, niin vaikka sähköpostiin soittopyyntö ja puhelinnumero. Jos ei muuten pääse puhelimella läpi.
    Hyvää loppukevättä.
     
  18. rb

    rb Double Gearhead

    Tuon ymmärtää kyllä ihan täysin.

    Kuka sitä talvella valmiiksi osia ostaisi vaikka kuinka hyvin tietää mitä keväällä tarvitaan ennen ajelulle lähtöä.

    Ainakin minuun tuo pätee ja nähtävästi moneen muuhunkin.

    Eli kun me kaikki haaveiliat tartutaan kevään tullen puhelimeen ja sitten päälle vielä ne jotka on jo tänä keväänä saanut jotain rikki niin ruuhka on sitä myötä valmis.
     
  19. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    No, tulihan tietoa, kiitos!
     
  20. virta

    virta Gearhead

    :eek: :eek: juu aina tähän vuodenaikaan sinne uspartsiin tulee asiaa
     

Kerro tästä muillekin!