Us-parts ei vastaa....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Deltapete, 21.5.2009.

  1. Helmsman

    Helmsman Gearhead

    Osat tulee nykyään suoraan USA:sta lähes yhtä nopeesti kuin suomesta tilaten, hintakin on yleensä kohdillaan. Suosi siinä sitten suomalaista joka ei vastaa edes puhelimeen... :-?
     
  2. testaaja

    testaaja Gearhead

    Monesti tulee nopeampaakin, ja tulis kotio vieläkin vikkelämmin jos itella toimis oikein, kun muutama paketti on tullu suomeen muutamassa päivässä ja sitten itellan etana posti kuskailee niitä työviikon verran täällä.
    Ja hinnat yleensä halvempia, ja pikkunikaleita hommatessa ei tarvi lähtä ajeleen ja ettimään että mistä löytyy, vain hiirennäpäytys ja paketti on matkalla. :rotfl:
     
  3. signet

    signet Gearhead

    Olen ulkoistanut osien tilaamisen;meillä on täällä US-Partsin jälleenmyyjä eli Osaset Myllykosken autotarvike ja SWT:n jälleenmyyjä Kouvolan Autopro.Näissä homma toimii,ei jaksa ite soitella ja jos olis jotain valittamista niin on helpompi asioida nurkilla tuttujen myyjien kanssa kun soitella johonkin kauas amerikan ihmemaahan eihän ne perkele suamea osaa.
     
  4. jorke

    jorke Gearhead

    Juu, näin se pelaa hienosti täällä päin :)
    Itekin ostellut
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mekin ollaan käytetty tota Myllykosken Autotarvikkeen kautta tilaamista osissa mitä on otettu US Partista ja hienostihan se pelaa ja mahdolliset osien myyntivoitot menee oikeaan tarpeeseen paikalliselle itekin näitä romuja harrastavalle varaosakauppiaalle :wink:
    Tosin tiedä sit onks meidän ostoksista jääny juurikaan mitään katetta törsättäväks :rotfl:
     
  6. 496SS

    496SS 3rd gear

    Piti ihan kellottaa kun yks päivä soittelin tuonne.
    Jonotusaika oli 2min 15sek.

    Melko kohtuullista.
     
  7. speedy

    speedy Double Gearhead

    Käyttäkää sähköpostia! Keskiviikkona tein taas sähköisen us-parts tilauksen, vastaus tuli parissa minuutissa, ja torstaina kamat MH:ssa. Vaivatonta.
     
  8. hevisevi

    hevisevi Gearhead

    Sähköpostitse hoitunut asiat US-partsin kanssa todella nopeasti.
     
  9. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    Kokeilinpa US Partsia ensimmäistä kertaa varmaan 10 vuoteen. Eikä tarvinnut pettyä, sähköpostin lähettämisestä n. 34 tuntia ja kamat oli paikallisessa Matkahuollossa. Ja rahtikulutkin vain n. puolet siitä mitä oletin niiden olevan. Kerrassaan erinomaista toimintaa.
     
  10. jvaisane

    jvaisane 1st gear

    Itselleni jäi postiivinen mieli siitä, kuinka sähköposti oli erittäin toimiva tapa tilatessa us partsilta.

    Ja niin kuuluu ollakin, se on tätä päivää. Liian monesta liikkeestä ei koskaan kuuluu vastausta tällä menetelmällä. Kannetaan rahat sitten muualle....

    Tosin aika usein on tullut lähetettyä rahat sinne amerikan ihmemaan nettikauppiaalle. Sillä kun on hinnat ja saatavuus esillä ilman erikseen kyselemistä.......
     
  11. Foxxy

    Foxxy 1st gear

    Kaduin..
     
  12. A.J.

    A.J. Gearhead

    Juu, sähköpostitilaukset on vielä tätä päivää, mutta kyllähän se alkaa pikkuhiljaa jo eilistä olemaan. Varsinkin tämän kokoluokan yrityksissä joissa liikevaihto lasketaan kymmenissä miljoonissa.

    Tätä päivää -hyvinkin- olisi jo suomalaisellakin yrityksellä nettikauppa jossa tuotteiden hinnat ja toimitusajat olisi selkeästi esillä ja siten netissä vertailtavissa eri toimittajien välillä, sekä asiakkaiden että hintavertailupalveluiden toimesta.
     
  13. Hatman

    Hatman Gearhead

    Nyt näköjään toimii Us-Partsin puhelinmyyntikin.
    Tänään klo 11 pääsi puhelimella heti läpi ja asiat hoidettu 2 minuutissa.
    Kiitos palvelusta.
     
  14. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mulla on vakiomyyjä us-partsissa,jolle soitan ja jos ei heti vastaa niin soittaa kun ehtii,toiminut hyvin jo monta vuotta,eikä ole tarvinnut kertaakaan ite tilata rapakon takaa,enkä tilaa,koska suosin suomalaisia osatoimittajia,näin torjun omalta osaltani "lamaa"ja saapahan Ruoppakin GT:hen uusia viri-osia.
     
  15. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Sama täällä. Nyt ol vaki myyjä tosin lomil ja soitin muutaman kerran firman normaaliin numeroo ja 25min. venasin pisimpään ja ei vastausta! Perkele! En ihmettele yhtää et jotkuu tät putiikkii haukkuuki. No onneks ei ollu mitää elämiseen tarvittavaa osaa ostettavana.
     
  16. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Joo mäkin käytin sähköpostia viime viikolla. Vastaus oli; ''Ei saa meidän kautta''.

    Ja kyseessä on kuitenkin ultraharvinaisen FE390 peltisarjat.
     
  17. audiq

    audiq Gearhead

    Eipä ollut Wagoneerinkaan jarruosia heille, kun tarjousta kysyin. Ei nyt luulisi olevan kovinkaan harvinaisista osista kyse. Varmaan joka toisessa vastaan tulevassa jenkissä samanlaiset jouset... :-?
     
  18. Hatman

    Hatman Gearhead

  19. Maria

    Maria 1st gear

    No mä olin itte aika tasan vuosi sitten Tampereen Southin ovenkahvassa viis minuuttia ennen sulkemista ja vielä perjantaina mutta kumminkin kaikki osat sain mitä olin hakemassakin ja muutakin ostin kuin mitä piti.
    Eikä ollut mitään nurisemista tiskin toiselta puolelta, että luukut menee just kiinni.
    Mutta mulla onki vaan puukylki.

    Hertsikan us partsissa olen käyny tasan kerran ja ihan hyvää palveluu oli ainakin silloin..

    Mutta Part Corner oli mun mielestä kyllä paras ja siellä tuliki aina käytyy.
     
  20. night-train

    night-train Gearhead

    soittakaa karpolle.

     

Kerro tästä muillekin!