Us-parts ei vastaa....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Deltapete, 21.5.2009.

  1. night-train

    night-train Gearhead

    us parts

    soittakaa nyt herranen aika karpolle!
     
  2. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Re: us parts

    Minkähänlaine jonotus aika sille on? Sitkein odottaja palkitaan tuhannenmarkan kunniakirjalla omasta lompakosta. Ja vielä poropaistia mukaa...
     
  3. sasupe

    sasupe 1st gear

    Kuunvaihteessa piti löytää korjaussarja 45 vuotta vanhaan kamppeeseen. Pari kertaa pikasesti soitin eikä vastattu.

    Sitte kokeilin. Laitoin kapulaan kajarin päälle ja aloin puuhastella muita hommia. US-partsin nauha pyörähti useamman kerran läpi ja aina valitsin auto-osiin kun valita piti. Melkeen tunnin kapula pimutteli Muzakkia kunnes puhelu katkes. Iha periaattesta sisseilin mutta turhaan.

    Sitte seuraavana päivänä täti vastasi melkeen samantien, kuuneteli selostuksen osatarpeesta ja tarkisti oliko korjaussarjaa hyllyssä. Olihan se ja hintakin kohdallaan. Samantien tilaukseen.

    Eli tyytyväinen AAsiakas olen mutta nämä jonotus jutut eivät ole perättömiä ja syövät tdn firman kokonaismyyntiä. Kaikki kun eivät jonottele.
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    Mä olen joskus jonottanut kapulalla saman aikaa, kun olen hypännyt autoon ja ajellut suoraan tiskille. Joka kerta oon ollut autolla nopeampaan perille. Mutta palvelussa ei ole ollut mitään vikaa koskaan, kunhan vaan sen myyjän tavalla tai toisella ensin saa käsiinsä ;-)
     
  5. 4Wheeler

    4Wheeler 3rd gear

    Aivan normitilanne ollut viimmeiset 15 vuotta eikä minun käsitystäni muutamat tämän ketjun "menestystarinat" muuta. Nyt olen tehnyt osakyselyn netin kautta kun se kuulemma toimii "minuuteissa". Hiljaista on ollut toistaiseksi silläkin rintamalla.
     
  6. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Pari kertaa olen laittanut sähköpostilla tiedustelua osista ja aina on vastaus tullut viimeistään seuraavana arkipäivänä ja asiakkaan tyhmiinkin kysymyksiin on vastattu viitseliäästi.
     
  7. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    pari kertaa jonotin puhelimessa..sitten meni käämit ja www.rockauto.com..
    palvelut voi onneks ottaa sieltä mistä ne saa..
     

Kerro tästä muillekin!