USA-korjaamoa PK-seudulla?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 17.5.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mitäs kokemuksia teillä on pääkaupunkiseudun korjaamoista? Lauttasaaressa on esimerkiksi jenkkeihin erikoistunut SCE Engineering Oy, onko siellä kukaan käynyt?
     
  2. JavelinAMX-71

    JavelinAMX-71 1st gear

    Mulla hyvät kokemukset Konalan American Servicestä, vai mikä se nyt onkaan.
     
  3. Epätoivo

    Epätoivo 1st gear

    Itellä hajos se pakkivaloja ohjaava muru laatikon kyljestä ja luonnollisesti sijainti on siellä lattian ja laatikon välissä. Itse sinne pääsee käsiksi - ei millään.

    Tuon laittaminen onnistu ainakin SCE Engineeringillä varsin sujuvasti, vaikka kaveri joutu sielläkin ensin tekemään työkalun, millä pääsi koukkimaan vaihto-osaa paikalleen.
    Hinnassakaan ei tuntunut olevan ilmaa helponhommanlisänä...

    Tämän perusteella ainakin hyvä paikka, olin kyllä tyytyväinen.
     
  4. gmc63

    gmc63 1st gear

    Ite oon ollu tyytyväinen tohon Hakkaraisen AmericanServiceen aina tullu kuntoonja ei mitkään kiskurihinnat :D
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei pidä myöskään unohtaa Motortyme Oy, Kauklahti. Kokemusta sieltä ainakin löytyy USA:autoista n. 30 v. takaa.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kyllä pitää! Rahat pois, on siellä pelin henki, muusta ei ole niin väliä.
     
  7. venkula

    venkula 1st gear

    AMERICAN SERVICE !!!

    Tosin sinne ei ihan heti autoa saa kun on syystäkin pitkähköt jonot.
     
  8. barfly

    barfly Gearhead

    ja jamant, itellä on hyviä kokemuksia molemmista.
    Sekä Hakkaraisesta että Jamantista.
     
  9. 19Ford59

    19Ford59 Gearhead

    SCE Engineeringistä vain hyvää sanottavaa. Asiantuntevaa toimintaa pitkällä kokemuksella!!
     
  10. Wirbelwind

    Wirbelwind 1st gear

    Jep, American Service Konalassa on hyvä. Kolme kertaa lintta ollu lyhyen ajan sisäl siellä :lol:
     
  11. 19Ford59

    19Ford59 Gearhead

    Toivottavasti ei ole saman vian takia ollut kolmea kertaa :lol: :lol:
     
  12. trukki306

    trukki306 Gearhead

    pitäjänmäellä on AUTOKULTA joka on ollut ainakin mun kohdalla hyvä paikka
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    ei motortyme-laittovat sbc imusarjan tiivisteet väärinpäin.
    ihmettelin kun kesällä lämpeni liikaa-vesi kiersi 2.sta 5mm. reiästä...
    että se kokemuksesta. ja oma auto,ei esson baari tms.juttu.
     
  14. mpjaprotopaja

    mpjaprotopaja 1st gear

    Jakomäessä tuntuu olevan hommansa osaava pikkufirma, toimii metroauton kojaajana. Epätarkka osoite: Somerikkotie ??? Lahdentien puolella.

    Tai aineski oli 2v sitten....
     
  15. PimpCaddy

    PimpCaddy 1st gear

    Ite käytin ennen Motortymellä. Hinta aina vaan ihmetytti. Omalta kohdalta voi sano, että kaiken ne aina kyllä korjas, mutta taaleria sai kyllä aina latoa tiskiin ihan tosissaan.
    Nykyään siinä saman tien päässä on Sopanen racing. Kaveri on entinen pösö WRC tiimin mekaanikko. Ei tunnu tietämys loppuvan, vaikka kuinka koitan mitä erikoisimmilla vioilla autoja korjauttaa. Sanoo myös ihan suoraa mitä lysti tulee maksamaan, ei kiertele tai kaartele. Pelkkää positiivista toimintaa oon saanu. Ainoona miinuksena on, että kesät sillä menee rallihommissa, joten vaikeeta on kesäisin autoa siellä korjauttaa.
    Ja jos S. Lindholm ja M. "Bosse" Grönholm siellä autonsa huollattaa, niin kai voi ihan päteväx kutsua.
    Ps. Pihassa on muuten "bossen" eläkeauto-projekti, peugeot 404 lavamallia.
    8) 8) 8)
     
  16. jussi

    jussi 1st gear

    Jakomäessä oleva korjaamo on us autoplanet. Ainakin gm:n testeri löytyy kuten myös tieto taitoa. Omistaja on kyllä melkoinen persoona, ehkä jopa "hieman" taiteilijaluonne. :wink:
     
  17. magi

    magi 1st gear

    Juu, ehdottomasti samaa mieltä, taiteilijaluonteessa löytyy: omassa tapauksessa ilmeni niin, että aikaa ja rahaa palo luomiseen runsaasti. Eli jos näillä ehdoilla haluaa autoansa fiksattavan, niin Autoplaneetta on oikea paikka.
     
  18. jsalmika

    jsalmika 1st gear

    Entäpä vaihtoehdot sitten jos olisi tarve uudehkon Chevyn määräaikaishuollolle eli kriteerinä on GM:n testerin olemassaolo? Tuolla "Jakomäen artistilla" ja tietty Metro-autollahan ne on mutta onko muita pk-seudulla?
     
  19. dollarihymy

    dollarihymy 1st gear

    petikossa olis sellanen kun ULTRAPOINT OY
    tiilitie 5
    09 - 5474947

    kokemusta ei ole mutta korjailee jenkkejä :D

    onkos kellään kokemusta :odroll:
     
  20. gmc63

    gmc63 1st gear

    kaveril oli firebirdi tuol motortymessä laittettavana ku oli stroukannu koneen niin lähes kaikki mitä voi tehdä väärin oli siel osattu tehdä koneen asennuksesta alkaen :( Viron pojat ei oikein vissiin hoida hommiaan niinku pitäis :mad: :mad: letkut,piuhat ym.ym :mad: ja toi ultrapointin kaveri oli mun mielst aikanaan sellaisessa mestassa ku C.A.R.S duunissa jos joku muistaa :wink: eskelinen oli nimi :)
     

Kerro tästä muillekin!