USPS lähetysaika

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja jankinnu, 3.4.2007.

  1. vitoni

    vitoni 1st gear

    Itse tilaan mancini racingiltä omat osani ja aina valitsen USPS:n, ei kertaakaan ole kestänyt yli 8 työpäivää noiden lähetysten saapuminen. Ja kerran erehdyin vahingossa valitsemaan UPS groundin eli ovelta ovelle lähetyksen, paketti tuli tilauksesta 5päivän kuluttua, rahdille hintaa tuli 160e ,muutaman kilon paketista,tullattuna tosin muttta silti. USPS rahti ei ole koskaan maksanut yli 90$, ja on tullut tilattua myös isoja ja suht painavia pakettejakin.(itse tosin haen paketit tullista) Ja mulle ei ole koskaan sattunut mitään ongelmia ton toimituksen kans. Tulen käyttämään aina kun mahdollista USPS:ssää, minulta kymmenen pistettä USPS:lle
     
  2. AtAi

    AtAi 1st gear

    Kuka hoitaa USPSn Suomen jakelun?

    Oli paketti koitettu seurannan mukaan jakaa tänään, saapumisilmoa tjsp ei jätetty, joten pitäis tietää kuka vastaa jakelusta että voi alkaa huomenna tiedustelemaan paketin perään.
     
  3. NUTFINN

    NUTFINN Gearhead

    Itella, good luck :lol:
     
  4. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Jos seuranta ilmoittaa tuollaista niin taitaa paketti olla tullissa. Ja saat varmaan huomenna ilmoituksen siitä.
     

Kerro tästä muillekin!