Uudemmat Chryslerit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja redneck1, 28.4.2019.

  1. redneck1

    redneck1 Gearhead

    .
     
    Muokattu: 4.5.2020
  2. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    ei
     
    viikatem1es, Rusty, sdfsd ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. grantorino

    grantorino Gearhead

    Ei nykyjenkkejä yleensäkään autoina voi pitää, ainoastaan ajoneuvoina ja kulkuneuvoina.
     
    wilburi ja redneck1 tykkäävät tästä.
  4. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Enemmän ne on aitoja jenkkejä kun korean Chevyt tai Volvot ja Avensikset jolla suurin osa jengistä ajelee sitten ne arkiajonsa. En ymmärrä sitä pointtia, jos uusi jenkki ei oo jenkki niin en aja ollenkaan vaan ajan japskilla tai jollain kiinankotterilla sitten.

    Mun 2005 300C on ainakin ihan jenkeissä kasattu ja sen kyllä näkee työn laadussa. Apurungot pultattu kieroon ja pellit harottaa jo tehtaalta. 100% aito jenkki siis.

    Viime syksynä tehtiin road trip nykistä Buffaloon 2017 Cadillac Escaladella. Jenkessä kasattu, 6.2 V8 sylinterien lepuutuksella, kaikkia sähköhimmelit, sisusta muovinen ja alusta kolisi jo 10 000 mailin mittarilukemalla. Mikä tossa ei oo jenkkiä? :poff:
     
    Pertti K, Gary Grand, belair54 ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Niin ja mehikossa oli oma avorataus tehty, samassa puulaakissa tehtiin ainakin pt-ruiserit.
     
  6. MJF

    MJF Double Gearhead

    Ennemminkin että aika kultaa muistot :poff: 300C euroopanvientimallit on tehty Itävallassa, vähän kahden vaiheilla onko tuo nyt oikea jenkkiauto vai mikä.
     
    redneck1 tykkää tästä.
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Riippuu vähän onko jenkki valmistusmaa, tunnelma vai tietty moottori kellekin.


    Kyllä 90-luvun jälkeen meni sisustat koreajapsisuuntaan niin vahvasti, että hyi. Vielä kun euroissa ja tuontijapseissa isoja koneita niin ei jää enää hirveitä ostosyitä. Näin yleisesti.

    No toki esim voyager on tila-autona jees segmentissään muunmaalaisten kanssa, mutta neonit ja avengerit ym peruskipot vaatii jo vähän vihkiytymistä koska parempia on monin kriteerein.
     
    redneck1 tykkää tästä.
  8. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    varmaan kaikki sähkö ja muoviosat
     
  9. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Joku vuokra-auto varmaan mitä räävitty tai paska yksilö muuten.
     
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Vojageriakin parempi on gmmän vastaava alus.
     
  11. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Onhan pikupit aivan vanhalla kaavalla tehty, ei mitään varsinaista muutosta 50 vuoteen. Tehoja tullu ja varusteita.
    Mikä?
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  12. Bukero

    Bukero Gearhead

    crd tekniikkaiset kaikki on ainakin kasattu mersun "ylijäämäosista"kratzissa itävallassa, mutta mites nämä penssiini mallit...oon itelleni uskotellut että tuo hemi olis jenkki tuotantoa.
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    riippuu mitä on parempi? Teknisesti voja hakkaa trans sportin vanhan ja uuden mallin 100-0

    sisustaltaan kuin halpoja korean kikottimia suurin osa uusista jenkkipikapeista
     
  14. mcmies

    mcmies Gearhead

    Ei muuten oo.
     
    Powerstroke ja redneck1 tykkäävät tästä.
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Just katoin 06-10 ja uudempia mopar, chevy ja ford. Mikä niissä susta on amerikkaa jos yleinen otanta?

    Fordia tuntu löytyvän ihan transit sisustoilla ym siitä extra :wc: maininta
     
  16. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    En tiiä teknisesti kun pidän molempia melko jätteenä mutta ajettavuus, kyyti yms. GMmän esim. ekan vedon trans sport hakkaa vojagerin sata nolla.
     
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Dodgeissa samanlainen sisusta kuin john deeressä. Se on sitä amerikkaa.
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No ei nyt 100-0 vaikka se parempi onkin. Voyagerkin ohjaustuntumalta hakkaa 6-0 aika monen auton isolla skaalalla.

    Teknisesti ei vojassa oo gmmän vitunperkelesähkövikoja ja koneetkin yleisesti lujia jos verrataan vaikka gmmän 2.3 ja uudemmasta 3.4.


    Anturi icm puola- tyyliset viat tuttuja 3.8 ja 3.4 koneissa, varmasti myös 3.1sessä vaan niitä ei missään enää juuri näy.


    Voyagerissa lähinnä lämppärinsäätimen maadoitus (mittaristo samassa) ja koiranluut tyyppivikana. Koneet kestää kyllä ja laatikot 200-400tkm riippuen huollosta. Mitään icm helvettejä ei tule eteen.

    Ruosteen kanssa molemmissa konserneissa helmat ym kuluu.
     
  19. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Jenkit ei keksineet autoa, vaan saksalaiset.
     
  20. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    :D
     

Kerro tästä muillekin!