uusi automaattikorjaamo huittisissa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja chevyukko, 22.12.2008.

  1. chevyukko

    chevyukko 1st gear

    tietääkös kukaan täällä tosta mitään?? "vähän" utelias luonne...
     
  2. fishbone

    fishbone Gearhead

    tarkotatko esp-autotrans? vai onko joku muu?
     
  3. Fastback

    Fastback Gearhead

    Huittisissa? Vaikuttaa Viikin Pekan touhulta. Pekka osaa kyllä tehdä automaatin kuin automaatin, eli mikään harjottelija ei ole kyseessä.
     
  4. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Tietääkseni siellä on kaksikin, toinen niistä on Wiikin ja toinen - näin luulisin - saanut ensiluokkaisen koulutuksen hommaan Wiikiltä... Hänhän mun käsittääkseni autteli uralle myös muutamia yrittäjiä taannoin.

    Mä oon saanu semmossen käsityksen myös että Wiikkiä voi aika huoletta kutsua automaattiprofessori Wiikiksi.

    Tai mistä mä sen tiedän, jos vaikka ei tykkääkään arvonimistä...:lol:
     
  5. Ck

    Ck Gearhead

    Joo pekan touhuja se uusikin pulju on. Vaikka siinä ny toinen mies apuna onkin.
     
  6. chevyukko

    chevyukko 1st gear

    joo, en nyt tarkottanu tota wiikin esp autotranssia vaan.. transmatic finland??
     
  7. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Samassa osoitteessa näkyis olevan, tarttis käydä kattomassa, onko osamyynti ja automaattikorjaus eri firmoja.

    Chrysler-osaa myös tuopi?
     
  8. 69

    69 Gearhead

    Sääkö se oot se toinen mies :wink:
     
  9. Ck

    Ck Gearhead

    joo transmatic on Wiikin ja parin muun ukon automaattipulju, kyllä ne sitten varmaan ilmottaa kun ne saa bisnekset pystyyn. Pekka korjailee edelleen automaatteja omassa firmassaan (esp autotrans)

    Esp tuo moparin alkuperäisosia maahan.
     
  10. Ck

    Ck Gearhead

    En toki. 8) Vaikka olinkin esp:llä töissä.
     
  11. fishbone

    fishbone Gearhead

    olivat muuten ostaneet californiasta jonkun lopettaneen pajan turbiinin korjaus vehkeet joten hoituu nekin hommat huittisissa 8)
     
  12. chevyukko

    chevyukko 1st gear

    mitä, mitä!!! kaipaako kalanruodon pontso turpiini remonttia?? :rotfl:
     
  13. fishbone

    fishbone Gearhead

    ei kaipaa,kaik on jo tehty mutta ei sitä tiedä mitä taas tulee hankittua? :rotfl:
     
  14. chevyukko

    chevyukko 1st gear

    onko joku lelu taas kiikarissa?? :eek:
     

Kerro tästä muillekin!