Uusi ja vanha kytkentäkaavio peräkärryyn???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Bätmobiili, 21.4.2009.

  1. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Olisko kenelläkään heittää mielellään johdotuskaavion kera mitä eroa noissa on, kiitos?

    Käyttiksen koukkuun tuli tietysti uudella kaaviolla ja kärryssä on vielä vanhalla kaaviolla....
     
  2. p.levonen

    p.levonen 1st gear

  3. T&S

    T&S Gearhead

    Pienimmäm riesan tie on kun haet vaikka motonetistä sen muutospistokkeen siihen väliin niin sopii kaikkiin kärryihin aina.
     
  4. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Ei kai ole muutospalikkaa väliin 7- paikkaisesta 7- paikkaiseen. Eli siis sumuvalo on uusissa ja vanhoissa ei ole. Tämän takia maa ja ilmeisesti toinen vilkku on vaihtanut paikkaa???
     
  5. mke77

    mke77 Gearhead

    parkeet vuot on kytkentä ollu sama.... vilkut ylhäl ja alhal, sumuvallon on vaan tullu se "irrotus kieli" mikä ei kylläkään toimi yli 2vuotta vanhana!! eli silloin ei toimi takasumu valo kummassaakaan ei autossa eikä kärryssä!!...

    jos nyt lonkalta heitän niin sumu valo on nasta 3:me( :eek: ) vastapäivään ylhältä löhtien... eli enenvanhaan tämä oli vaunun lataus tai muuten vaan tyhjillään!!

    ns."nato-pistokkeessa" on hiukan eroa normaaliin.... mut en muista mitä!!




    sit niille ketä käyttäää molempia(7-napasta ja 13:ta) kannattaa autoon kytkee molemmat... toimii hiukka verran varmemmin kuin "muutos palalla" :-?
     

Kerro tästä muillekin!