Uusi luokka 2016

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja supo, 17.11.2015.

  1. supo

    supo Double Gearhead

    TD on rantautunut Suomeen eli luvassa kovaa kyytiä!Hienoa!
     
  2. triniemi

    triniemi Gearhead

    Vissiin Top Doorslammer, hienoa!

    Mistä tieto? Ketkä ajelee ryhmässä Suomessa? Onko Ruotista tulossa autoja?
     
  3. homer

    homer Double Gearhead

    Ajetaanko useampikin kilpailu vai onko kyseessä kertaluonteinen vierailu?
     
  4. rb

    rb Double Gearhead

    No hyvä.

    Minä jo säikähdin että Turbo Diesel.. :wink:
     
  5. moppe509

    moppe509 1st gear

    Lantto ja leivo taitaa ajella ainaki suomalaisist tot TD luokkaa!
     
  6. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ens kaudella on kuljettajilla mahdollisuus näyttää onko ryhmälle tarvetta ja samalla sit näkee et miten se vaikuttaa SPS:n osallistujamääriin. Jatkoo voi sit vissiin katella syssyllä paremmin.
     
  7. triniemi

    triniemi Gearhead

    Onko 1/8 mile?
     
  8. supo

    supo Double Gearhead

    Tieto saatu ihan FHRA:N sivulta suoraan Puh.Johtajan kirjoittamana!1/8 ja 3.66s breakout.
     
  9. homer

    homer Double Gearhead

    Ei vaan silmä uutista erota vaikka näköelimen käteen ottaisi ja katsoisi.
     
  10. 1/4mile

    1/4mile 1st gear

    Sääntövaliokunnan kokous la 14.11.2015
     
  11. gremlin

    gremlin Gearhead

    Aivan mahtavaa!!!!
    Kovaa kisailua tossa luokassa mitä niitä oon Ruottisa ja Norjasa kattellut.
     
  12. kapav

    kapav 3rd gear

    Tää on hieno juttu. Ei pitäis ihan heti muuten break outtia tulla. Tosin Ruotsalaiset olis tulleet jo 2010 ajaa. Sillonen yhdistyksen johto meinas et tulee liian kalliiks kisan järjestäminen. Olis vaan ollut ilmast FHRA:lle kun Ruottalaisilla oli ryhmäsponssi niin matkoihin kuin palkintorahoihin.

    Toivottavasti tää antais muillekin proryhmille lisää kuskeja tulevaisuudessa.
     
  13. C-barge

    C-barge Gearhead

    Toivotaan nyt ylipäätään et siihen edes käytännössä tulee kuskeja edes kotimaasta. Mut kasimailin ajamisesta mun käsittääkseni pitäis nimenomaan olla kyse.
     
  14. 1/4mile

    1/4mile 1st gear

    Kasimaili on alkanut kiinnostaa enemmänki maailmalla, ja hyvä niin, ehkä siinä ois katsojillekkin enemmän nähtävää ku tapahtuu kaikki nenän edessä, siis miksi ei Kalajoellekkin? Sais nopeita autoja radalle ja pääsis stockitkin kokeileen miltä tuntuu pieni muutos. Eiköhän Suomestakin löydy kalustoa joka 1/8 ajamisella tulis takaisin ku vähän halvempaa kalustolle.
     
  15. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Varttimailin kanssa samoilla linjoilla.
    Radan preppaus hieman nopeutuu, huonommillakin radoilla saattaa olla mahdollisuus ajaa kovempaa.
     
  16. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Siis Top Doorslammerit Kalajoelle? :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  17. luppes

    luppes 1st gear

    Ymmärtääkseni suurin syy kasimailin ajamiseen näillä vehkeillä on kustannuskysymys eli vehkeet kestää paremmin kun ei tarvi riivata yli 400.
    TD kalustohan on periaatteessa samaa kuin Pro mod ja ainakin Niclas Andersson menee molemmissa ryhmissä kovaa.
     
  18. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Tietty jos et uskalla :rotfl: :wink:
     
  19. nixxon

    nixxon 3rd gear

    Mikkis herää!!!
    JOS ET USKALLA!!
    Auto jossa on enemmän tehoa kun teidän flopperissa ja juositettu
    Td saa olla enemmän pyöritystä kun PRO MOD
     
  20. Vallu 426

    Vallu 426 3rd gear

    En vaan toisaalta ymmärrä,miksi Suomeen pitää saada lisää ryhmiä,kun ei entisiinkään oikein löydy kalustoa.
    Muutamaan ryhmään löytyy,moni ryhmä ajelee tosi pienellä porukalla.
    Vaikka olis 1/8 mile,niin eihän Kalajoella riitä pito kunnolla edes Stock ryhmän autoille,tuohan olis pelkkää luistelua ja täysin tuuripeliä,kenellä auto sattuu menemään edes suht suoraan.

    Jos haluatte katsoa edellisiä vuosia,tosi moni kuski ei ole lähtenyt ollenkaan Kalajoelle ajamaan,vaan jättää väliin.
     

Kerro tästä muillekin!