Uusi Mobilisti lehti....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mercman, 3.5.2007.

  1. jakke ja sepi

    jakke ja sepi 2nd gear

    Jokaasellahan on joka asiasta oma mielipiteensä, ja sen saa tuara juluki. Mutta jos näitä asioota oikee tiiraa ja miättii, nii kyllä mulla on ollukki monta asiaa josta en oo vetäny pipoa kiriälle ja suuttunu. Mutta Mobilisti tuloo ny ja tuloo jatkoskin. Ennemmin lopetan V8 magazinen.
     
  2. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Klikkaa tosta sivun reunasta Mobilistin mainos auki. Se vie lehden nettisivuille. Sieltä nettikauppa ja rullaat sivua alas, niin siellä on lehtien kansikuva ja sisällysluettelosivu. Molemmat saa klikattua ns. auki ja sitten vielä suuremmaksi (=>luettavaksi).
    Vielä muutama erä pussihousupeliä ja autojen ääniä, niin nukkumaanmenoaika on jo ohi.
     
  3. Holley

    Holley Gearhead

    Mobilisti kuuluu siihen sarjaan lehtiä, josta muistaa, onko jostain autosta ollut isompaa juttua ja vaikkei muistaisikaan, menee ilta helposti vanhoja numeroita yksitellen lukiessa!
     
  4. jakke ja sepi

    jakke ja sepi 2nd gear

    Uus Mobilisti luettu. Hyvää juttua taas.
     
  5. homer

    homer Double Gearhead

    Ensi selauksella tämän vuoden paras numero. Sitä joidenkin kammoamaa huumoriakin (stigat) näyttää olevan mukana.
    Vaan olipa taas lehti kunnossa postimme hellän käsittelyn jäljiltä.
     
  6. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Kun vaan tulis lehti huomenna, sais sen mukaan Ruottinreissulle.... Olis muutakin tekemistä, kuin kaljanjuonti :rotfl: :rotfl:
     
  7. capri30S

    capri30S 1st gear

    Kylläpä oli taas täyttä asiaa... ainoostaan K.G.P sais jättää hommat jo kokonaan, ei sen itkuja oikein jaksais enää lukea. Tosi hyvään suuntaan on lehti vuosien varrella muuttunut, en olis kymmenen vuotta sitten uskonut kyseisestä aviisista lukevani, miten vanhaan wagoneeriin istutetaan tuoreempaa ruiskutekniikkaa. Lehti tuli virheettömänä ja ajallaan, kuten aina.

    T: Kestotilaaja jo vuodesta 1999
     
  8. homer

    homer Double Gearhead

    Onnettomasti päättyi stigojen koeajo... No onneksi jutun mukaan lehdellä on koeajettaville laitteille vakuutus, vaan löytyneekö mistään enää varaosastiigaa tilannetta korjaamaan??
     
  9. homer

    homer Double Gearhead

    Kertakaikkiaan aivan mahtava numero. Zil kuormuri (vähän miedompia versioita oli korialla aikoinaan paljon ja sellaisen lavalla ja joskus kopissa tuli matkattua), Fiat Ritmo, 600000 ajettu Valiant, Kake Randelinin entinen Porsche jne.
    Ikävää oli huomata että "legendaarinen" fucking hippies keikkabussi alkaa olla metsäautoluokkaa.
     
  10. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Melkein silmäkulma kostui.. Mulla oli sellainen sininen karvalakkimalli 8)
     
  11. Badgerroad

    Badgerroad 1st gear

    Varaosastigaa vois kysyä Duudsoneilta. Ovat niitä vetäneet koko joukon auton perässä, ja ehjäksi on saattanut jäädä ratti.

    Joitakin vuosia sitten näin asfaltilla vedetyn stigan jämät, penkin takareunakin oli sulanut mutta ratti oli ehjä mutta suksista ei tietoakaan.

    Anttilassa katselin eilen stigan suksiparia 7€ pari oli jonkinmoisessa halvennuksessa.
     
  12. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    :rotfl:
    Jostain tuli vahva tunne kaukaa 70 luvulta että ne ratit oli ihan kulutustavaraa ainakin meidän kaveripiirissä.

    Joitain vuosia myöhemmin pikkuveljelle hankittiin mk2 malli eli leveäsuksinen stiga ja siinä vissiin kesti ratti ekaa mallia paremmin tai sitten pikkuveli ei laskenut yhtä "kuolemaa halveksuvasti" omallaan kuin meikäläinen kapeasuksisella... :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Ja tietenkin. Molemmat stigat ovat tallessa.
     
  13. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    Mitä! K.L.B pois, - älä nyt hulluja puhu hänhän on kaikista paras, just hyvin uppoaa se marmatus ainakin tänne kymiläiseen pessimismiin :rotfl:
    Mut oikeesti pakko nostaa hattua ja antaa arvoa tälle jäärälle jolla aivan uskomaton muisti ja tietomäärä, ei vastaavaa löydy tästä maasta, -ja vielä Chrysler mies!
     
  14. Raimo Miettinen

    Raimo Miettinen 1st gear

    ...ja kestotilaajille extrasivut! Jes!
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ei K.L.B mikään merkkifanaatikko ole. Kaikki vanhat kelpaa. Autoromantikko se on, niin kuin miäkin. Parantumattomasti. Tosin väliilä sen jutut jostain chopastusta autosa että toivotavasti edes palat on sästetty tai sen itkut itäryöstäjien Karjalasta ei aina innosta. Kannesta kanteen luen aina. K.L.B. kuuluu Mobilistiin ja nykyine päätoimittja hoitaa virkansa paremmin kuin hyvi. Ehkä muutama tiukkapipo on lopettaneet tilauksensam mutta uskon että jokaista niitä vastaan on tullut kymmeniä uusia. J.E. rules ok!
    Ja tuulilasin markkinointi saa vetää isot haisevat fjöösat päähänsä. Muka Suomen ainoa autolehti. Hah my ass! Koeajavat uusia kippoja ja ovat niihin maahantuojiin kallellaan kuka niitä eniten voitelee.
    Ja J.E. me tehdään se yksi juttu vielä mistä on ollut puhe. Toivottavasti et silloin sensuroi mun tekstistä niin paljon kuin viimeks. Aamen.
     
  16. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Mä oon samaa mieltä et kyllä K.L.B on mies paikallaan siellä ulisemassa.
    Joskus nuorempana tuntu ettei millään ois jaksanu lueskella sen pöhinöitä.
    Mut aina ne kaikki tarinat tuli luettua, jostain syystä.
    Ja niin on vaan aika muuttanu minuaki, et kyllä ne sen jutut on ihan hyväkkäitä. Ja mielellään niitä nykyjään lukee, et mitäs sillä nyt on mielenpäällä.
    Harvoinhan ne sen jutut menee yksiin omien mielipiteitten kans.
    Mut enhän mä sen takia mitään lehtee osta. Jos niin pitäis olla, ni tekisin lehen itelleni. Mut onneks ei tarvi vaivautua. Ku on noita laatu aviiseja ennestään...
    Nyt vasta sain tilattua kyseisen painotuotteen itelleni, jospa tästä tulee pitkäaikainen suhde minun ja kustannusyhtiön kans...
     
  17. impala67

    impala67 Double Gearhead

    erityismaininta toimitukselle että olivat oikein paneutuneet vastaamaan kun oli muutkin ihmetelleet tilauksenlopettajien "huumori"vastineita.

    numero oli taas täyttä mobiliaa. omituisia härpättämiä. kaiken mailman nokianlinkolneja
     
  18. pas2

    pas2 Gearhead

    Komiaa juttuva. Ensin ihmettelin että Ritmo! Mitä hittoa? Mutta kun rupes miettimään, niin enpä o semmosta nähny ties millon viimeks.

    KLB:n höpinää en ihan oikeesti jaksanu tällä kertaa lukea ensmäsellä lukukierroksella ja en varmaan toisellakaan. Asiapitoisuus senkun vähenee muistelukirjoituksien seassa.
     
  19. dustujevski

    dustujevski 1st gear


    Mä olen lukenu moblaa ekasta numerosta lähtien. Ja kyllähän KLB on ilman muuta huippu-ukko, kaikkinen jorinoineen ja muisteloineen. Ihan aina ai kaikkea jaksa mutta mä pistän sen enemmän omaan pikkusieluiseen piikkiin. Mutta jotenkin mulle tuli just mieleen että toi Rebeli on vähän niinkuin Oodeen KLB tai KGB ihan miten vaan. Ja ettei tulis kelleenkään mitään sanottavaa niin pelkästään tuhatprosenttisesti positiivisessa mielessä. :D
     
  20. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Tulihan se lehti!! Saa sen matkalle mukaan...
     

Kerro tästä muillekin!