Alkaa olla putkisto sen verran heikossa hapessa, että edessä on uuden hankinta. Onko suosituksia merkistä/mallista? Lievästi piristetty 4 bbl rotke kyseessä orkkis heavy duty valusarjoilla. Sopivat peltisarjat voisivat tulla kyseeseen valusarjojen tilalle.
Kehuvat, että TTI on hyvä. Tosin se on myös sitten kalliimpi kuin jotkut muut. Jos tykkäät lukea juttua siitä, miten Hookerin pakosarjat ja Marteliuksen putket laitetaan vuoden -68 Coronetin 383 versioon (tai että miten ne esim. voi laittaa), niin siitä on juttua täällä ja jatkuu seuraavallakin sivulla: https://www.overdrive.fi/forum/threads/1968-coronet-440-2d-ht-laittelua.290805/page-2#post-2960101
Hieno projekti sulla, mutta etsin sellaista "bolt on" ratkaisua, jos se on edes mahdollista. Ei oikein kiinnostaisi alkaa rälläköimään uusia peltisatseja, jos sellaisiin päädytään. Helpoita olisi tietysti uusia putket valusarjoista taaksepäin. Löytyyköhän Marteliukselta kaavat -67 Coronetin putkiin?
Valusarjojen kans yllättävän moni asia on helpompaa, joten kannattaa miettiä niiden säilyttämistä, ellei nyt mennä ihan suorituskyky edellä.
"Löytyyköhän Marteliukselta kaavat -67 Coronetin putkiin?" Soitto itse Mr Marteliukselle tai niiden nettisivuston tutkiminen auttaa
useampaankin autoon olen marteliukselta tilannut putkiston. viimesimpänä 67 2ht monacoon. itse voi esittää toiveen putkiston koosta jne.. pientä taivuttelua on joissakin putkissa ollut. mutta hinta on edullinen ja toimitus nopeaa.