Uusi pakoputki 383 b-block mopar

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja BB Coronet 500, 13.8.2018.

  1. BB Coronet 500

    BB Coronet 500 Gearhead

    Alkaa olla putkisto sen verran heikossa hapessa, että edessä on uuden hankinta. Onko suosituksia merkistä/mallista? Lievästi piristetty 4 bbl rotke kyseessä orkkis heavy duty valusarjoilla. Sopivat peltisarjat voisivat tulla kyseeseen valusarjojen tilalle.
     
    Muokattu: 13.8.2018
  2. TimoN

    TimoN 3rd gear

  3. BB Coronet 500

    BB Coronet 500 Gearhead

    Hieno projekti sulla, mutta etsin sellaista "bolt on" ratkaisua, jos se on edes mahdollista. Ei oikein kiinnostaisi alkaa rälläköimään uusia peltisatseja, jos sellaisiin päädytään. Helpoita olisi tietysti uusia putket valusarjoista taaksepäin. Löytyyköhän Marteliukselta kaavat -67 Coronetin putkiin?
     
  4. Summa

    Summa 3rd gear

    -71 Meni TTi:t ainakin työntämällä paikalleen, aikaa kului n. 2h kaikkineensa
     
  5. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Valusarjojen kans yllättävän moni asia on helpompaa, joten kannattaa miettiä niiden säilyttämistä, ellei nyt mennä ihan suorituskyky edellä.
     
  6. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    "Löytyyköhän Marteliukselta kaavat -67 Coronetin putkiin?" Soitto itse Mr Marteliukselle tai niiden nettisivuston tutkiminen auttaa :D
     
  7. gt302

    gt302 3rd gear

    useampaankin autoon olen marteliukselta tilannut putkiston.
    viimesimpänä 67 2ht monacoon. itse voi esittää toiveen putkiston koosta jne..
    pientä taivuttelua on joissakin putkissa ollut.
    mutta hinta on edullinen ja toimitus nopeaa.
     

Kerro tästä muillekin!