Uusi tuttavuus gmc sierra 2500hd

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Turo_, 29.1.2017.

  1. Turo_

    Turo_ 1st gear

    Terve!

    Tuli hommattua otsikon mukainen kulkine vuosimallia 2001 josta on herännyt pari kysymystä.

    Vaihteiston asetukset, jos oikein englannin kielistä ohjekirjaa ymmärsin niin siinä ajovalo katkaisijan alapuolella oleva nappi liittyisi jotenki vaihteistoon?

    Vaihde vivusta kun vedän itseä kohden ja painan kepin päässä olevaa nappia niin tulee moottorijarrutus käyttöön ja vaihtaa isommilla kierroksilla vaihetta ja myöskin merkiksi siitä syttyy valo mittaristoon, mutta tämä ei aina silti mene päälle, joskus vaikka kuinka vetelee vivusta ja painelee nappia niin ei puhu mitään.

    Koria on aikomus nostaa ja renkaat vaihtaa isompiin. 315/75-16 koon renkaita olen kattellut ja siihen 10levee vanne. Tuleeko rengas liikaa ulos - 44et vanteella? Autossa on alkuperäinen levitys kaaressa ja sit se kumi lärpyke levike viel siinä kiinni.

    Duramax 6.6 moottorina, jonku verran olen diiseleitä viritellyt että ei ihan ole homma utopiaa mutta kun tämä auto ja moottori täysin uusi tuttavuus niin minkäslainen tapaus on virittää tätä moottoria, lähinnä olisi mielessä pikkusen voima sauhuja ja joku 70-100hp tehon lisäys onnistuuko se pelkällä ohjelmoinnilla ja kuka näitä ohjelmoi?

    Voi kirjoitella muutakin jos jollain jotain mielenkiintoista on mielenpäällä kyseiseen autoon viitaten ja muutenki tää jenkki autoilu on uutta mulle[​IMG]

    -Tero
     
  2. kojo

    kojo Gearhead

    Valokatkasijan alla oleva override nappi on sisävalojen ohitus, ei pitäs vaikuttaa laatikkoon mitenkään.
    Kepin päässä olevan napin satunnainen toimiminen johtuu luultavasti siitä että johto on lähes poikki sieltä kepin juuresta.
    Kyl ton verran saa ohjelmoimalla ja minähän noita ohjelmoin.
     
  3. Turo_

    Turo_ 1st gear

    Missäpäin maailmaa kojo vaikuttaa? Onko tuo mahdollista ohjelmoida että lähetän sulle pelkän moottorin boxin vai pitääkö olla purkki kiinni ja ohjelmoida "huolto" portin kautta? Jostain netistä luin että jotain semmosiakin virityksiä tehty noihin että tehot napin takana? Onko ne jotai evry hässäköitä vai mitä? Siinä mielessä aattelin tuota nappi hommaa että jos sinne vähä voima sauhuja tulee niin sais katsastukseen sauhut napilla poijes.
     
  4. kojo

    kojo Gearhead

    LAitan yyveen
     

Kerro tästä muillekin!