uusittu oodee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Jokeri, 24.2.2016.

  1. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Eiks ne kans kehunu, et päässään eroon kaikesta pikku vikaisuudesta ja virheistä
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onkohan paljonkin kutistunu tuo marketin käyttö, kun ei siellä oikein mitään nykyään taida olla...?
     
  3. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Hidastelun syy on käsittääksemme tällä hetkellä muualla kuin itse alustassa tai OD:n palvelussa. Pyrimme paikallistamaan hidastelun syytä ja saamaan yhteydet toimimaan nopeammin.
     
  4. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    itsellä muuttu kieli amerikaksi joten eikö se viittais alusta ongelmiin? ja miettii prkl pitkään, ja saattaa heittää takaisin etusivulle kun on lataillut tarpeeks jotain topicia, tai sit lopettaa lataamisen ja jättää valkoisen ruudun....
     
  5. DX

    DX Double Gearhead

    Mulla ei kieli oo vaihtunut, mutta oireet muuten samat ku capricella, lataa minuutin ja sit jättääkin valkoseks tai heittää keskustelun etusivulle, varsinkin valkoisen sivun päätteeksi painettu takaisin painike heittää etusivulle,
    minkä tahansa otsikon klikkaaminenkin heittää minuutin vatuloinnin jälkeen usein etusivulle.

    tämmösenään foorumi tällä hetkellä on käyttökelvoton

    omalla kohdalla oireilu alkoi siten, että omista kirjoituksissa tuli tuplia, tosin se tupla olikin kummitus joka katosi itsestään ja toisaalta sen poistaminen poisti alkuperäisenkin.
     
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Minulla on ajoittaita hidastelua ja blankoja sivuja lukuunottamatta toiminut normaalisti. Useammalla eri laitteella. Mutta toisaalta tuota hidastelua ei ole ollut muutoin kuin OD:lla.
     
  7. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    mulla oli kanssa just noita tuplia, sekä haamu tuplia. mulla ne alko jo viime vuoden puolella. eli nyt paikalliset nörtit oireet ylös ja sivu kuntoon :D aika kelvoton on tosiaan nyt. jos auto toimis yhtä huonosti niin ei uskaltais parkkikselta poistua.
     
  8. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minulla on kyllä toiminut ihan ok. Puhelimella joskus selaillessa tulee jumeja mutta niitä tulee muillakin sivuilla.
     
  9. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Meikäläisellä on toiminut ihan ok, mutta ruuhka-aikaan on viime aikoina hidastellut jonkin verran. Asiaa kuitenkin käsittääkseni selvitellään, kyse lienee yhteyksistä/säädöistä.

    Millaisilla laitteilla DX ja caprice305 sivustoa käytätte?
     
  10. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    puhelin on jolla, omalla selaimella, kokeillu jotain aftermarket selainta ja ei eroa. tietokone on läppäri mallia acer ja chrome selain. molemmilla siis toimii huonosti, välillä ei ollenkaan. nettinä taloyhtiön ja 4g
     
  11. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    ja puhelimella en löydä asetuksista kielen vaihtoa, pitää koittaa läppärillä etsiä. ps. nyt sano että pitää venaa 229s ennen kuin voi julkaista uuden viestin? eikös se ennen ollut n.8s? ja englanniksi??
     
  12. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Kotona 4G mokkula ja win10, opera selaimena.
    Täällä muualla kiinteä verkkoyhteys, win7 ja mozilla.
     
  13. DX

    DX Double Gearhead

    ongelma alkoi keskiviikkona, ensin viestit satunnaisesti duplikoituivat ja/tai sivu ei reagoinut laakista komentoon,
    nyt menee hyvinkin minuutti ennenkuin ehkä aukeaa jotain, jos aukeaa,
    se jotain on yleensä blankko sivu ja viimeistään refresh heittääkin keskustelun etusivulle.

    4g ja jäniskorvamokkula, täydet kentät, pc, wintoosa kasi, firefox, scriptien blokkaaminen ei vaikuta mitään,

    kaikki muut käyttämäni sivut toimivat normaalisti, esmes juutubevideot lataantuvat sekunnissa parissa, eli yhteysongelma ei ole kyseessä,
    sopivuusongelma tms., en tiedä, olen ohjelmistoidiootti
     
    Muokattu: 7.10.2016
  14. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    ¨
    Oletko kokeillut tyhjentää selaimen välimuistia ja evästeitä? Eräillä muilla se on auttanut,
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Toi Heikki on oikeesti halpa yritys kalastaa symppis pisteitä toimimattomalle alustalle..
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kai me nyt noi ekana koneelta käydään läpi
     
  17. DX

    DX Double Gearhead

    juu välimuistin tyhjentäminen on mulla rutiinitoimenpide, en pääsääntöisesti esmes pääse kuukletileilleni koska kuuklen vakoilusofta ei omasta mielestään pysty identifioimaan minua riittävästi, käyttäjätunnus ja salasana ei nykyään enää riitä.

    mutta nyt kävi niin, että parinkymmenen rivin viestistä pääsi 10 minuutin yrittämisen jälkeen perille asti noin puoli riviä.

    kyllä joku mättää aika pahasti
     
  18. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Ihan sillä vaan kysyin kun ainakin yhdellä samoista oireista kärsineellä tuo toimenpide auttoi.
     
  19. 350cid

    350cid Gearhead

    Hienosti toimii ainakin mulla.
     
    Ylläpito tykkää tästä.
  20. Catiska

    Catiska Gearhead

    Samoin täällä. Ei töki eikä hidastele. Ei myöskään tuplaviestejä. Edge/win10 ja 4G tukiaseman perässä.
     
    Ylläpito tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!