Uutta puslaa!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Topias74, 16.3.2010.

  1. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Elikkäs oon uusimassa -91 Capriceen kaikki alustan puslat, niin olisko hyviä vinkkejä/neuvoja vanhojen irroitukseen! Etu tukivarret tulee toiset jotka on puhallettu ja maalattu ja irrallaan, vain vailla uusia puslia! Miten homma lähtee käyntiin, miten ootte irrottanu vanhat puslat?
     
  2. Super Mario

    Super Mario 1st gear

    en oo ihan varma, mut luulisin et viilapenkissä onnistuu kaikkein helpoiten. varsinki jos on kaveri apuna. itse totesin ainakin ettei mistää prässistä ollu mitään hyötyä tossa hommassa, johtuen tukivarren muodosta. tosin mulla on -65 belair ja siinä on ainakin alatukivarsi edessä erilainen. ei pitäs olla paha homma.

    -vanhan puslan kumiin kun poraa muutamia reikiä, ni irtoo helposti sisä / ulko hela toisistaan. sit jos saa vielä sen ulkohelan vaikka rautasahalla halki, ni irtoo sekin todella helposti.
     
  3. prässi on paras

    pitää vaan funtsia mitä tekee! ja prässäyslinja täytyy ehdottomasti olla suora, eli kohdista kappaleet toisiinsa nähden oikein.. Hong Kongin 20 tonnin prässillä prässää puslat ja nivelet vallan mainiosti. Varaa vaan sovitekappaleita (lattaraudan ja putken pätkiä) riittävästi saataville että saa säädettyä prässäys linjan kohalleen!
     

Kerro tästä muillekin!