V2 "sportti"pyörät.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja Mikkis, 8.5.2011.

  1. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Tai ainakin sporttiset...

    Hondalla VTR, Suizalla TL ja tietty Buell.
    Mitäs muita noita on??
     
  2. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    No Ducatilla on kiihkeitä V2:sia ainaki.
    Motoguzzillakin on mutta niillä on pannu poikittain. :rotfl:
     
  3. Nasu Peetu

    Nasu Peetu 1st gear

    Pitkittäin.

     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Poikittain ketjuun nähden :argue:


    Uutenahan on vaikka mitä tarjolla, mutta hakusessa olisi muutaman tonnin hintainen kampe.
     
  5. Low Rider

    Low Rider 3rd gear

    guzzissa on kampiakseli pitkittäin muuhun pyörään nähden...

    mut eiköhän todennäköisimmät vaihtoehdot oo tullu jo mainituksi

    vanhempaa japonialaista vois mainita myös suzukin vx800 , yamaha bt1100, honfa ntv mut on makuasia voiko näitä sanoo enää sporttisiksi.

    italialaisista aprilia. cagivalla oli semmonen kun raptor, suzuki tl-tekniikalla. moto morini mustana hevosena.

    ktm super duke

    edit.
    ainiin suzuki sv1000 ja sv650. jälkimäisestä on myös Hyosung-versio.
    susuki gladius on melko uusi, saiskohan sitä jo muutamalla tuusalla
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Tietty pervouksia tulee aina mieleen... Eli jospas askartelis jonkun kafferaaserin oloisen jostain "sporttisesta" V2 motin omaavasta säksättimestä.
    Rungossa saisi olla korkeutta kun muuten näyttää kuin ajais minimotolla.

    Eli missäs tehoissa moisten ehdotettujen mopojen tehot pyörii?
    Tarttis se 100 väsynyttä hummaa löytyä tankin alta.


    Kiits ehdotuksista... Vaikka Guzzin motti on edelleen poikittain :poff:
     
  7. Tumi

    Tumi 3rd gear

    Ehdotetuista taitaa eniten tehoa löytyä litraisista Suzukeista ja nestejäähdytetyistä italialaisista.
     
  8. Nasu Peetu

    Nasu Peetu 1st gear

    Ostin toissa päivänä toisen Guzzin itselleni ja tarkastin siinä, niin kyllä se moottori yhä on pitkittäin :eek: Vai onko esim. V8 koneiset kardaani-Seevut yms poikittaisella moottorilla?
    Saa tulla tarkastamaan.


    Nuo edellä mainitut Suzukit Gs1100G tms on siellä sadan hepan kulmilla. Jammulla on Xs1100 mikä lienee kovin vastaava.
     
  9. B 50

    B 50 Gearhead

    Mihin ketjuun? Od:n viestiketjuun? :D
     
  10. B 50

    B 50 Gearhead

    Älkää unohtako HD Sportsteriä. Urheilupyörä nimeään myöten. :poff:
     
  11. ilmostro

    ilmostro 1st gear

    Itellä oli samanlaiset haaveet ja ajatukset viime syksynä, tosin 167cm pituudesta johtuen runkokorkeus mahdollisimman pieni.
    Aihiona Ducatin Monster 600 -00, projektista tarinaa ja kuvia tuolta

    http://www.caferacer.fi/viewtopic.php?f=16&t=81
     
  12. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Heh-heh, reagoin samaan, eipä noissa tosiaan ketjuja ole...

    Olen nähnyt joskus kuvan Guzzin myllystä ja tekstin "The way V was meant to be"...

    Veljeni muuten osti viime vuonna tämmöisen:
    V11 Sport
    Ja itsellänihän on California Jackal..
     
  13. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    V11 on vaikuttava pyörä ja hienoin on mielestäni V11 Le Mans Nero Corsa. Muutamia vuosia sitten teki kovasti mieli sellaista, mutta oli olevinaan uutena niin kallis etten raaskinut ostaa. Nyt on Nettimotossa hieno yksilö kaupan: klik.

    Eilen otin kuvan tästä hieman vanhemmasta 1100 Sportista.

    [​IMG]
     
  14. Judas priest

    Judas priest 1st gear

    Kukaan maininnut sellaista kun suzuki sv 650.
    Tehoa muistaakseni 70hepan tietämillä. Tehty jostain 90luvun lopusta joten hinnat alkaa oleen luokkaa 3tonnia. Kuulemma aikas kestävä kone ja hienot pörinät. Pyörän Ulkonäkö ei ihan vaan kolahtanut mulle :-?
     
  15. Batman

    Batman Gearhead

    Mulla on nyt toista kesää ajossa Guzzin 1100 sport ruiskulla ja jos jotain cafe raaseri tyyppistä suunnittelee rakentavansa niin olis aika loistava aihio. Ei näytä kenenkään alla mopolta, oikeestaan joillekin stongan ja penkin väli voi olla liian pitkä.
    Tehoissa ei tietenkään pärjää japseille mutta äänet on asialliset ja liikkuu tarvittaessa yli 200 km/h.
    Japseihin tottuneelle vanha 5-lovinen vaihteisto on hirvee ja joistain muistakin paikoista saattaa löytyä vähän guzzimaista "luonnetta"

    Sen verran lähtemättömän vaikutuksen Guzzi on kuitenkin tehny ettei omani tule mun elinaikana myyntiin ja vanhempi caferaaseri-aihiokin on jo ostoslistalla..
     
  16. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Guzzissahan on muihin mopoihin ja ketjuihin verrattuna se patti edelleenkin poikittain :wink: :poff: :rotfl: :argue:

    Mutta joo, makee tuollainen Guzzikin olisi... Noiden hinnat vaan on turhan rasvaisia.

    Mulla on tuota pituutta 185+ ja painoa alle satku, sais olla oikeesti suht kookas pyörä. Näyttää tollaset kuussatkut turhan tossumopoilta mun alla.
     
  17. challenger500

    challenger500 Gearhead

    Mä voisin tarjoilla 2002 mallista Ducatin 998:ia aihioksi, olis ns. jouten odottamassa uudempaa omistajaa
     
  18. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Kuukautta myöhemmin taas herään näihin mopoihin... Kiits mut tollanen on ihan varmasti liian kallis..
     
  19. kampura

    kampura 1st gear

    Moto Morini
     
  20. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Moto Morinit saa unohtaa heti... 9k€ moposta on turhan paljon.
    Suitsan SV1000 taitaa tulla... Vaikuttaa näppärältä nopolta, kahtoo sit minkälainen se on ajella.
     

Kerro tästä muillekin!