V8&GTI ALASTARO 31.5.2014 jokamiehen kiihdytyspäivä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja kotu, 30.5.2014.

  1. KJG

    KJG 3rd gear

    Vai olisiko siinä ajateltu Ahosen Jannea, ettei tulisi pahoja eroahdistuksia?
     
  2. laakkius

    laakkius Gearhead

    miks ei?
     
  3. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Nii, en mä tost räksreisinkistä mitään ymmärräkään.

    Pitää varmaan sitten jonkun teistä käydä opastamassa toimitsijoita miten homma kuuluu tehdä :) 8)
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    No ku et ollu laittamassa. En kyl tiedä tästä tapahtumasta, mut luulisin et noita toimitsijoita ei oo mitenkään liikaa. Nyt ainakin osa fyyran äijistä oli EDRA:n kauden avauksessa ja olettaisin et voi olla vähän joutunut rekvisiitasta tinkimään senkin takia. Mut toki aivan käsittämätöntä sekä katsojien että kilpailijoiden kannalta.
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mikäs burnisväittely tääl nyt on menossa :rotfl: Kyl ainakii mä oon saanu kuskilta ohjeet näyttäjänä antaa pysäytysmerkki burnist varten niin että auton takanakit on just siinä lätäkön takareunan ja kuivan asfaltin rajalla niin ettei siin roiskutella vaa vettä eikä oteta sitä mukaan lähtöön. Tollee me on ainakii tehty, välil lievempii ja aina joskus tollasii raikkampii "yleisöburniksiikii" :lol:
    http://files.kotisivukone.com/files/bat ... 1_orig.jpg
     
  6. C-barge

    C-barge Gearhead

    Juu, ei ne burnisosoittajat viran puolesta muuta näytä kun et koska saa alottaa burniksen. Noissa kyläkisoissa näkee usein jos jonkinlaista suoritusta tossa burniksessa. "Oikea" metodi on ensinnäkin se et se pinta on kostea, ei mikään lätäkkö. Ja sit et mitä pidemmälle siihen menee ni sitä vähemmän roiskii vettä sisälokasuojiin ja vetää sitä perässään lähtöviivalle. Sen veden tarkotus on vaan helpottaa pidon irtoamista. Jos ei se paska sudi ilman et makaa syvällä atlantissa, niin ei se silloin mitään burnista edes tartte.
     
  7. 440

    440 Gearhead

    8)https://www.youtube.com/watch?v=zAyNb22pljU :poff: Vai mitä Tapsa :rotfl:
     
  8. laakkius

    laakkius Gearhead

    mites mä niitä sinne olisin sinne voinu laitella? Fittu ku meni koko tapahtuma ohi, niin kuin monelta kaveriltakin...
     
  9. TerZZa

    TerZZa 3rd gear

    Onkohan tuloksia missään vielä saatavilla vai tuleekokaan...
     
  10. jallu81

    jallu81 3rd gear


    tätä ei pysty lukemaan nauramatta ääneen :rotfl: :rotfl:

    miten muuten toimis uus asfaltti?
     
  11. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Uusi asfaltti hoiti hommansa, pitoja oli enempi kuin sepelillä, eikä isompia paakkuja lennellyt takana tulevan tuulilasiin.

    Muutenhan sen uuden asfaltin laadusta ei osaa sanoa mitään, ennenkuin on liimaa ja kumia riittävästi.
     
  12. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ei kai sitä kukaan ois huomannu jos sinne ois laittanu omat taulunsa ja tällännyt joka lähdön jälkeen näkyville persdynon tuottamia mututuloksia. Juu, en ollut siellä minäkään.
     
  13. DX

    DX Double Gearhead

    Enkä minä, piti mennä roiskimaan edes yks lähtö kun pori oli kerrankin eri vkl,
    mutta tietysti olin duunissa jumissa ehtooseen asti.
     
  14. 440

    440 Gearhead

    8) Asfaltin tekoa sepelistä https://www.youtube.com/watch?v=9jEqV-5oYBw :eek: Kumituksen jälkeen varmaan kelpo rata :D
     
  15. BUICK:it

    BUICK:it 3rd gear

  16. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    en ollukkaan viimenen :eek:
     
  17. TerZZa

    TerZZa 3rd gear

  18. ata

    ata Gearhead

    Moni ei vieläkään tunnu uskovan tai tietävän edes näin 10 vuotta koneen valmistuksen päätyttyä, että 5.7 LS1 on 346 cid eikä 350 cid niinkuin vanhemmat 5.7 SBC:t... (oli vain tuonne listalle vissiin omistajat ihan itse ilmoittaneet LS1-moottorisille autoillekin koneen kooksi 350 cid). Sitä kun vain sekä 346 että 350 pyöristyvät kahdella merkitsevällä numerolla litroiksi 5.7:ksi, mutta kuutiotuumina kolmella numerolla sitä ei voi pyöristellä... eri kone muutenkin.

    Sori offtopic...
     
  19. peltsi

    peltsi Gearhead

  20. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Kai tollaset kymmenen vuotta vanhat letukan moottorit on jo jouduttu poraamaan ylikokoon
     

Kerro tästä muillekin!