V8&Gti Kiihdytyspäivä 4.6 2011 Alastarolla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Mopoilija, 31.5.2011.

  1. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mitäs siellä tapahtui? Halailtiin kaiteita?
     
  2. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  3. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Hienosti on Mopoilija kuvannut kaikkea tasapuolisesti ja laatu täys 100%.
    Hienosto toimis myös ajattaminen ja myös siitä "iso käsi" FHRAn porukoille päivästä.

    Ja kyllä jollekkin Moppemiehelle tuli peltisavottaa kun peli ei pysynyt hankassa.
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Höpö höpö, pitää sitä ääntä olla :poff:

    Ei vaan nykyään oikeesti toi monasti nopeimpien hiljaisuushan johtuu siitä että niissä on jotain ihme mutkaputkia eli ahdetuthan on vaan paljon hiljaisempia vaikkei niissä olis mitään varsinaisia vaimentimia :wink:
     
  5. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

  6. Patsi

    Patsi 3rd gear

  7. Fastback

    Fastback Gearhead

    Hurjan näköistä jälkeä mopoilijan kuvassa, jossa manuaalin kytkin tms. tullut sisälle kabiiniin. SFI hyväksytty räjähdyskoppa on viisautta näissä hommissa, toivottavasti ei käynyt kuskille kuinkaan.

    Ylioppilasjuhlat estivät paikalle menemisen näille päiville, syksyllä ehkä testaamaan jos on katiska ehjänä. Tulevatko ajat FHRA:n sivuille näkyviin?
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Ajat tulevat jossain vaiheessa näkymään FHRA:n sivuilla, mutta en uskalla luvata milloin.
     
  9. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Katoin kans samaa... Itsellä on onneks sellainen, se maksaa n. 300€ mutta onpahan varpaat turvassa.

    Toi kuvissa ollut näytti mun mielestä ettei olis ollu kytkinpoljinta... Et ois turbiini mätkähtänyt??
     
  10. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    Mitäs mitäs...kuvissahan näkyy vallan kisa-autoja :odroll:
    Eihän sen pitäis olla mahdollista :poff:
     
  11. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead


    Lainaus Mopoilijan sivuilta.

    [​IMG]
     
  12. slitre

    slitre 1st gear

  13. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Näyttääpi kovasti early-Valiantilta...
     
  14. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    On tuossa kyllä revenneenä paineasetelma, mutta missäs se kytkinpoljin onkaan?
     
  15. peltsi

    peltsi Gearhead

    taisi mennä 11.5sec. Samaa ikäluokkaa oleva Ferrari laitteli 13sec aikoja, ainakin silloin kun itse olin paikalla. Tosin ei taatusti ollu Camaro vakio legoilla liikkeellä.
     
  16. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Lattiaa vasten etukaaren takana, kun ei ole vastavoimaa (mikä ilmaisu :odroll: )
     
  17. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Samaa aattelin, kun kuvaa kattelin (Mikä runollisuus :odroll: )
     
  18. C-barge

    C-barge Gearhead

    Jos jalat säästy, niin kaikkihan on suht kunnossa. Noita itsekukin ajoittain varmaan sadattelee turvamääräyksiä, on vanhenemisaikoja ja muutenkin määräykset tuntuvat tiukkenevan tämän tästä. Toi lienee yks osoitus, ettei ne asiat ole olemassa aivan suotta. Se "worst case scenario" aina silloin tällöin osuu kohdalle, tossa se on ollut ainakin aika liki.
    Koulunpäätökset ainakin omalta osaltani ésti paikalletulemisen. Toinen asia on, et noi olosuhteet ei kuitenkaan yleensä ole sillä tasolla et ihan nopeimmilla autoilla joilla on myös prepatuilla radoilla ajettu, ei ennätyksiin kykene. Ja ylipäätäänhän toi ei kait ole kilpailu, vaan matalan kynnyksen tapahtuma jossa voi käydä kokeilemassa lajia ja autonsa kulkua laillisesti. Ei sitä kynnystä ainakaan alentais se et mitä enempi siellä on alle 10 sekan laitteita.
     
  19. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Vallu -65

    Eli hajonnu peli Erikssonnin Arskan 80 ja 90 luvulla kenkimä peli,jonka pääsin viime syksynä onnellisesti hankkimaan. Eilen asetelma poiki,ihme,ollu vasta n.25 v kiinni!! Ite oon täysin noviisi näissä touhuissa,tod,arvokkaita vinkkejä oon saanu Nysseltä ja otan mieluusti muiltakin jotka OIKEESTI tietää. Nyt valluun tulee sellaset rojut että ei tuu ainakaan hytin puolelle,kiitos Lahden suuntaan asialliselle Kapalle,Darra-65!!! Vanha liitto rules! Kyl Mä opin viel,antakaa aikaa! Kari
     
  20. SporttiJanne

    SporttiJanne 3rd gear

    Jipii!
    Oma ennätys tuli!
    Eikä vehkeet särkyneetkään. Aamupäivällä otin hiukan tuntumaa ja iltapäivällä meni sitten paremmin. Tässä leppoisa videonpätkä vedosta:
    http://youtu.be/W97g4CBUaAQ

    Ja pakolliset selitykset: Aika varmaan voisi parantua parempien renkaiden tuomasta pidosta, mutta sitten alkaa jännittämään vanhan Taunuksen laatikon ja muun voimansiirron kesto. (Eikä ole prosenteissa varaa muihin vaihdella.)
    No, leikitään niillä leluilla mitä on!
     

Kerro tästä muillekin!