V8-HIMOS 12.-14.6.2015

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Teo, 19.1.2015.

  1. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Ei mihinkään.. :) 2008 vuodesta asti vaan kerran jääny väliin,nyt jää toisen kerran. Jotenki tuo ohjelmisto on vähän puutunutta,ja mun mielestä tolle perjantaille olis pitäny satsata enemmän suhteessa lauantaihin,tarkotan ihan bänditoimintaa. Jotkut meistä monesti lauantaiiltana sen verran herkässä tilassa jo rupee olemaan yleensä...vai oonkse vaan mä sitten,en tiiä. Perjantaille silti nimekkäämmät bändit ja isompi show pitäs saada. No tietenkin nähtävyydeks voi laskee jo sen ihme tyypin sillä fillarilla joka on ollu juontamassa noita burniksia,myymässä arpoja mitälie..hauska mies.
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Hyvä palaute - toiveesi on toteutunut, nyt perjantaina on soittamassa Areenassa Francine ja lauantaina sitten Melrose ja Rockin Ganes nostattelee lämpöjä. Ruma Jussi hoitaa kyllä juontohommat(kin) ammattimiehen asenteella ja on täyttänyt Mikan K:n jättämän Taikaviitan kokoisen aukon arvanmyynnissä.
     
  3. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Siis nyt on perjantaibileetkin areenassa ettei teltassa?niinku joskus aiemminkin oli? Viime vuosinahan se on ollu jotta perjantaina teltassa jotain marginaalibändiä kuuntelemassa ja pääesiintyjä lauantaina areenalla kun useimmat rokkarit on jo pelit seis... :rotfl: Joskus aikonaan muistan kun tosiaan rokattiin areenalla perjantaina. Mut kai tuo melrose pitäs kuitenkin se ykkösesiintyjä olla...kun tossahan oli kyse francinesta,ei rancidista.. :odroll:
     
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    huomenna se ois taas aika raahautua paikalle :wink:
     
  5. 66monaco

    66monaco Gearhead

    huomenna juu starttaillaan haarajoen pullokiskalta n klo 11 maissa 3 autollisen voimin... tuli tälläkertaa varattua retkueelle himoksen kallein tönökin :D
     
  6. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Mitä helvettiä, viimeks ainakin lauantaina vasta bileet oli kovimmillaan ja kuntokin, on muutenkin melkeen ainoa kerta vuodessa kun voi pari päivää ryskää menemään. Nyt vissiin pitäis olla etes vähän lämpimämpää kuin viime vuonna ;)
     
  7. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Siinä lauantaiaamupäivästä on kyllä äärimmäisen siistiä istua terassilla nauttimassa valkovenäläistä,kun ei se yks pirun punanen valtteri aina olis häirittemässä kumingrillauksellaan... :rotfl:
     
  8. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Jos nyt ois siinä kumin kärvennyksessä enemmän autoja kuin ne 3.
    Meillä on Lomahimos 8, onko naapureita täältä?
     
  9. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Nii en mää kyllä sitä ite burniskisaa tarkottanukkaan..mutta joo,olihan se burniskisa sinänsä viime vuonna kyllä surullinen.
     
  10. Substitute

    Substitute Gearhead

    Minulla taitaa tosiaan olla huono matikkapää, kun olin laskevinani että burniskisassa oli kyllä paljon enemmän autoja kuin kolme. Minä kyllä lasken kaikki automerkit autoiksi, siinäköhän se ero yhteenlaskun lopputulemassa oli.

    Jos se burniskisa oli surullista katottavaa - niin tervetuloa laittamaan paremmaksi jos vehkeissä ja kuskissa riittää vääntöä. Lauantaille on luvassa hyvää säätäkin. Kyllä kaukaakin ehtii mukaan.
     
  11. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Eikö se nyt kuitenkin ollu niin että juontajakin tais jäädä hämilleen että tässäkö se oli,katsojista puhumattakaan...oliko nyt viime vai edellisvuos mutta jompikumpi.
     
  12. Substitute

    Substitute Gearhead

    Ei. Ei kumpikaan.
     
  13. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Ookkei,väärin muistin..
     
  14. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Ensimmäiset jo pelipaikalla :lol:
    me vasta huomenna viiden pintaan
     
  15. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Muistakaa sitten meitäkin jotka surullisina halleissaan vasta korjailee..ja vielä korjailee. Subulla olis tietysti voinu tulla mutta..se on kova laite mutta ei semmonen millä tullaan kasimiittiin,niin se vaan on.
     
  16. 66monaco

    66monaco Gearhead

    sen verta kapinallisia ollaan ja tullaan suoralla kuutosella mikä on vielä diesel! ;) :D
     
  17. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Ei. Et muista väärin. Perun puheeni kolmesta autosta, neljähän siellä taiskin olla. Kaks letukka linttaa, buick ja se punainen valtteri. Mut nythän ei voi kuin parantaa tuosta.
     
  18. Substitute

    Substitute Gearhead

    Minun muistini mukaan autoja oli kuusi ajamassa kisavedot. Ennakon sääennusteet (sade-ennusteet) ja viimehetken remmirikko karsi osallistujia. Sadehan ei edes kiusannut tuolloin.
     
  19. iak

    iak Gearhead

    8) Kiittää ja kuittaa.Hieno reissu,niinkuin aina.Iso kiitos järjestäjille. !!!
     
  20. sutki

    sutki 1st gear

    Paljon oli hienoja autoja paikalla 8) Itse pyörin siellä himoksen nurkissa satunnaisesti vihreellä GMC pick upilla.
     

Kerro tästä muillekin!