V8 lehdestä: Forssan pick-nick..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja ^C.C^, 26.6.2005.

  1. ^C.C^

    ^C.C^ 1st gear

    Eli ketään tulossa 7.8 Forssassa pidettävään pick-nickiin?? :D[/b]
     
  2. Aako

    Aako 1st gear

    Ei.yksin siellä saa olla jos ei lasketa n.2-3000 muuta ajoneuvoa ja yleisöä :lol:
     
  3. ^C.C^

    ^C.C^ 1st gear

    no, leikin yksinäni siellä autoni kanssa.. :lol:
     
  4. jylhä

    jylhä 1st gear

    tuuninki paskaa tuutin täydeltä kuten viimevuonnakin. parikymmentä vuotta on tullu käytyä,mut nyt saattaapi jäädä väliin, näkee noita oopeleita, pösöjä ja aanelosia kakkostielläkin, ei niiden takia kannta tunkea pilvenmäelle.
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Väliin jää tänä vuonna ja ensi vuonna, ei tosin ole tapahtuman syy... :lol:
     
  6. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Itse olen ainakin tulossa, kun olen ko. paikkakunnalle muuttamassa. Tosin ei ole omaa biiliä millä tulla.
     
  7. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Kuvagalleria viime vuodelta. pelkkiä amerikan Mosseja, Talbotteja, Daewoota ja isokoppasia Fiestoja punaisilla peltivanteilla. Hyi! Sinne on mentävä paheksumaan, kuten ennenkin.
     
  8. S.A

    S.A 1st gear

    Tullaan tullaan, eiköhän sitä töistä vapaata saa siks aikaa.
    Mutta eihän sinne EUroriviin tartte mennä, ainakin viime vuonna oli erikseen Jenkeistä erotettuna ja ne jotka erehtyy niillä Fööni Vectroilla tulemaan sinne itse Jenkkiautoalueelle, ni kuka sanoo, että niitä pitää katsoa? :lol:
    Ite en kyllä viimeeks niitä katsellut, aina kun tuli vastaan sellanen niin kumma juttu kun pää käänty muualle..... :lol:
     
  9. get on

    get on 1st gear

    tullaan kun viimeiset 2 vuotta on jäänyt väliin
     
  10. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Ihmetyttää tuo otsikointi "V8 lehdestä" ..mitä se tarkoittaa?

    Mutta Forssaan ollaan menossa ja paikalle olisi tarkoitus pystyttää Overdrive.fi -telttakatos, jonne kaikki käyttäjät ovat tervetulleita piipahtamaan (ei yhtäaikaa kiitos... :D )
     
  11. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Eikös se oo just tarkotus, et kaikki yhtäaikaa?!? Sillon törmää mahdollisimman moneen tuttuun/tuntemattomaan.

    Sinne tottakai mennään. Ja mitä joristaan noista tuning-vehkeistä, ni kaikki vaan jenkeillä liikkeelle, ni sillon on enemmän jenkkejä (yksinkertaista, eikö totta) 8)
     
  12. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    On tainnut keskustelun aloittaja V8-lehdestä huomata että tällainen tapahtumakin on Suomessa... Ylläpito voisi muuttaa otsikon jos aiheesta jatketaan tästä säikeestä...
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jo vain.. eikai sitä nyt Juhannuksen aikoihin tarvitse jo bläbättää Forssan picknickistä tuleekohan sinne joku muukin kuin mä?
     
  14. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Toki toki. Tuossa vaan ajattelin tilannetta, jossa tosiaankin KAIKKI käyttäjät sulloutuvat telttaan yhtä aikaa :lol:
     
  15. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Nocando. Täytyy mennä katsomaan, kun Sebastian Loeb voittaa.
     
  16. ^C.C^

    ^C.C^ 1st gear

    no on sinne nähtävästi porukkaa tulossa..
    otsikko johtuu siitä ku huomasin ton ilmoituksen sielä lehdestä..
     
  17. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Jeps. Kyllä mä Hessu älysin ;)

    Ja sulle ^C.C^, et vaik nähtävästi oot "uus" alalla, ja varmaan saat palautetta, et "ekkö sä ny piknikkiä tiiä?", ni ota huumorilla ja tervetuloo sekaan 8)
     
  18. Teddy Bear

    Teddy Bear 1st gear

    Pitänee yrittää saada viikonloppu vapaaks, että pääsee reissuun. Viime vuonna oli sen verran hauskaa kun oltiin kaverin kaukolla liikenteessä että vois ottaakin uusiks. :)
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    yritetään tulla, viimevuonna ei päästy
     
  20. Fender

    Fender 3rd gear

    Kyyllä sinne taas lähetään! Katotaan nyt saako oman auton nippuun siks vai pitteekö kinget jonkun kyytii.
     

Kerro tästä muillekin!