V8 magazine 1/78

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja uffew, 11.10.2009.

1. gremlin

gremlin Gearhead

:eek:
    1.1.2002 siirryttiin euroon suomessa. Etta eikos se 10v ole aikalailla likitte taynna.

2. TiM

TiM 1st gear

Itse ostin vuosi sitten hyväkuntoisen 1/78 numeron 40€:lla. Eikä tainnut 1/79, joka on harvinaisempi pienemmän painosmäärän takia, yhtään sen enempää maksaa.

3. kustomkuuppa

kustomkuuppa Gearhead

Seuraavat ekan vuoden numerot eivät sitten kai ole sen arvokkaampia kuin muutkaan vanhat. Itse löysin kanssa roskiksesta 90-luvulla muutaman sellaisen, eikä niitä olisi saanut edes myytyä divariin, vaihdossa olisi saanut jotain. Ihan huippukuntoisia eivät ole, ja mahtaako keskiaukeamakaan olla tallessa. Mutta historiaa ovat silti. Ajatella, että silloin harrastettiin 10-30 vuotta vanhoja autoja.

4. E.B.Ford

E.B.Ford 2nd gear

ja vuoden päästä 11v kun tuo 8-9v on kirjoitettu jo 2009 :wink:

5. McMike

McMike 1st gear

6. Torino69

Torino69 3rd gear

Itselleni riittäisi 1/78:n keskiaukeama. Jos joltakulta löytyy tämmöinen ehjänä, niin tarjoapa yv:llä.

7. juhi71

juhi71 3rd gear

Muokattu: 17.3.2025
    dart -66 ja Slant Sickness tykkäävät tästä.
  8. tapsah

tapsah 3rd gear

jaa, en tiä ostin sen silloin ehkä r-kioskista kun se ilmesty..

9. Slant Sickness

Slant Sickness Double Gearhead

Mulla on eka lehti tallessaa, kuten myös pari vuotta seuraavia. Oli mulla ne vuoteen 94, jolloin kustantaja vaihtui ja mä ilmoitin sinne, ettei tartte enää lähettää. Kaikki kastuivat palokunnan vesistä ja olivat suht kärsineitä. Jätin vanhimmat muistoksi.

Enkä ostanut ekaa, sain sen. Ja sit tilasin. Antero, perkele tartutit mulle tämän taudin.

10. riviera56

riviera56 Double Gearhead

Löytyy eka V8. Keskiaukeama lähtenyt livohkaan...missä päin Suomea sekin lienee...
    Voin luopua tuosta kyllä 50€ setelillä, jos joku keräilee.

11. juhi71

juhi71 3rd gear

Tämän arvoahan on vaikea sanoa ku on varmaan aina tapauskohtaisesti kiinni jonkun tarpeesta ja halusta maksaa.
    Aikoinaan huutokauppakeisari osti muistaakseni Isto Hiltuselta tämän ja 1979 vuosikerran. Vuosikerran hintaa ei sanottu, mutta tämä huudettiin muistaakseni 110 euron hintaan. Lehden kunnosta ei mitään tietoa silloin.
    Itsekkin joku vuosi sitten myin huonompi kuntoisen 71 eurolla. Siinä oli keskiaukeama ja tilauskuponki kokonaisena, mutta keskiaukeamasta etusivulle muutaman millin repeämä.
    Nyt myytävän hinta suhteutettu näihin.

Kerro tästä muillekin!