V8 päivä 16.8.2008 Alastaro

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja VesaR, 13.8.2008.

  1. MadMike

    MadMike Gearhead

    oliskin...
    :oops:
    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 48#1304248

    Veikkaan että monellakaan ei ole edes liki.
     
  2. MadMike

    MadMike Gearhead

    www.dragrace.fi sieltä löytyy mm. tämän vuoden sääntökirjakin.

    Ja jos ei löydä niin voihan sitä aina paikanpäällä kysyä jos alkaa mietityttään.
    Tietenkin jos on pitkät piuhat niin minkäs teet... paikanpäällä kysyessä voi olla että kaikki muut on jo lähteneet paikalta :rotfl:
     
  3. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    FHRA:n sivuilta en löytänyt säännöistä mainintaa asiasta, mutta FIA:n säännöissä:

    "Top speed is determined by the car breaking one additional light beam, at the finish line"

    Siis yksi lisävalokenno on maaliviivalla. Muuta tuosta ei ainakaan mulle aukene (sitä matkaa, miltä se nopeus määritetään)
     
  4. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    No mä oon varmaan vuoden puusilmä, kun en tuolta prätkäsäännöistä löytänyt yhtään sen enempää mainintaa loppunopeuden mittamisen tavasta kuin FHRA:n säännöistä.
     
  5. heikki_vag

    heikki_vag 2nd gear

    :rotfl: Toi oli hyvä! 8)
     

Kerro tästä muillekin!