V8+Turbo valtakunta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Bomber#1, 22.11.2014.

  1. jknR

    jknR Gearhead

    Haakanan murtoluku-fiatissa on kanssa 10:1 puristukset, e85 ja miedot nokat. AMW:n penkissä 735hv/766Nm 2bar ahdoilla. Kait se jotenkin nipussakin pysyy, kun oli ajellut sillä 5000 km kesällä.

    https://www.youtube.com/watch?v=HWjiuab-K_o
     
  2. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    :lol:
     
  3. peltsi

    peltsi Gearhead

    Jos kyseesä on se musta subra joka edelliskesänä tais pari kertaakin käydä Alastarolla kellottamassa niin tuubista löytyy pätkä penkityksestä ja aika lähelle 1200hv meni. Ja alle 10 sekan tais pyyhkästä vartin.

    Helkkaristi nykyyän repivät noista koneista tehoa. Kaveri noita rakentelee niin aika monta 1000hv bemaria on linjalta jo tullu ulos.
    Jos ls kone laitetaan vastaavaan iskuun niin niistä pitäis repiä lähemmäs 2000hv.
     
  4. maverick

    maverick Gearhead

    Jos kyseesä on se musta subra joka edelliskesänä tais pari kertaakin käydä Alastarolla kellottamassa niin tuubista löytyy pätkä penkityksestä ja aika lähelle 1200hv meni. Ja alle 10 sekan tais pyyhkästä vartin.

    Ei ole kyseinen auto, tämä auto ei löydy tuubeista yms. mun tietääkseni..
    Kova Peli kyllä tuokin, en tiedä kyllä sen tekniikasta mitään.
     
  5. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    1.85 litrasesta VOLVON koneesta otetaan suomessa yli 800hv, siinä rupeaa olemaan se kuuluisa litrateho kohdallaan :lol:
    Näissä vehkeissä tulee kyllä jo varmaan tehoille hintaakin ihan mukavasti, persaukisena voi vaan ihmetellä vierestä :rotfl:
     
  6. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    käyttötojoataa ei taideta kuitenkaan juuri käyttää :odroll:
    ei mahtane pysyä kauaa sisällä 1200 heppaa :eek:

    mää ajoin tälläviikolla w124 300D mersulla 2300km ja 100kw:lla se kesti ihan hyvin 8)
     
  7. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    etelässä paukkuu tämä tuplaturbotettu '90 fleetside :D
    [youtube]6PP8JPobzTk[/youtube]

    tuossa vielä linkki: http://youtu.be/6PP8JPobzTk
     
  8. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Kyllä ja näkeehän sen jo osien mitoituksesta. Tuplasti supran myllyä isompi LS-moottori myös painaa tuplasti enemmän eli sellaiset vähän alta 500 kiloa. Ei ihme, että on niin suosittu moottori erilaisiin swappeihin.
     
  9. maverick

    maverick Gearhead

    Kuinka niin ei käytetä? Kyllä toi mun mielestä on liikenteessä enempi kun keskiverto harrastejenkki..
     
  10. studio57

    studio57 Gearhead



    hienos fleedside !!



    mullakin pikulohkossa ruttuu 9.5 haminoissa ja hemiin tulee myös.. kumpainenkin siis E85 autoja.
     
  11. peltsi

    peltsi Gearhead

  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tossa on yhden käyttötojon käppyrät, hyvin on romut pysyny oikeilla paikoillaan.
    [​IMG]
     
  13. nova71

    nova71 Gearhead

    Maalaisen häätyy kysyä nuista suuttimista, kun e85 mennään niin millä mitotat net.
    Kun romut vois olla siellä 800-1000hp seutuvilla.
    Mulle kerrottu, että 2000cc pärjää>ok ja hyvällä myllyn atk:lla.
    Avatkaa tietävät tätä?

    Pumpuissa ja linjoissa kyllä riittää kapasiteetti kun asian vierestä menee kuitenki.

    Mikko
     
  14. studio57

    studio57 Gearhead

    Mulla on 1700cc ja loppukesken vasta tuos 1480hp kohdilla
     
  15. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    tulet sitten vantaa cruisingiin sevellellä ja sarkerilla 8)
     
  16. studio57

    studio57 Gearhead

    oon mää miettinyt tuota käyntiä sielläpäin, viinan jakelu pisteitä oli vielä kesällä huonosti tuossa välillä, mut nyt on jo fuelflex anturikin ostettu ja se sit helpottaa noissa tilanteissa jos E85:sta ei löydykkään..toistaiseksi pitää reitti suunnitella etukäteen juuri saatavuuden mukaan.
     
  17. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    sinänsä harmi kun rehellisesti sanottuna mun 2 lempparia on '68 charger ja '70 chevelle :( :)
     
  18. 440

    440 Gearhead

  19. studio57

    studio57 Gearhead

    Rehellisesti sanottuna myös omat suosikit myös :)
     
  20. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    ja teho on aina muodissa :D
     

Kerro tästä muillekin!