vääntösauva

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Savis, 29.12.2003.

  1. Savis

    Savis Gearhead

    mitkä on Mopar BB vääntösauvojen halkaisijat?
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Auton malli vois vähän auttaa.
     
  3. veekasi

    veekasi Gearhead

    A-bodyn -67-> alkaa muistaakseni 0,85", 0,87"(=Heavy Duty), 0,89"(isolohko) ja moperfiltä löytyy jonnekin 1,04" asti??
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vakiosauvoja 383 cid 0.88 0.90 0.94 400,426,
    440 cid 0.88 0.90 0.92 0.94 0.96 0.98 1.00
    1.02 1.06 valikoima aika suuri eri vuosimal-
    leissa.
    Mopar performance catalogista löytyy a korii
    n paksuimmat 1.14 halkaisijalla ja b/e korii
    n 1.22"
     
  5. superbird

    superbird Gearhead

    Lähettäjä edellisessä superbird
     
  6. Savis

    Savis Gearhead

    Kiitos kaikille vastaajille.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    ja 69 440 cudassa on 0.92 sauva
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Siis, kyllähän homma on niin, että A-koriseen on tehtaalta ollut tarjolla tasan neljää vääntösauva paksuutta. 0.83" oli kutoskoneisten vakiosauvan paksuus. 0.85" oli 318 koneisen vakiosauva. 0.87" oli 340 koneen vakiosauva ja HD jousituksen sauva. Isolohkossa oli 0.89" paksu vääntösauva 383 versiossa, samoin noissa M-koodin 440 '69 malleissa jotka oli itseasiassa alkueprältään 383 malleja ja tuntemattomia tehtaan kirjoille. Suomen tuontimallit on olleet yleensä HD jousituksella, eli tolla 0.87" halkaisijan "340" vääntösauvalla oli koneena sitten kutonen tai kasi.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mannisella on ranteen vahvunen 35!
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    No mites on tilanne B- ja E-bodyjen kanssa, onko niissäkin BB-jouset? Tai siis mitä pitää vaihtaa, että saa pikkulohkon tilalle ison?
     
  11. Stone

    Stone 3rd gear

    Olisko heittää jotain asiallista linkkiä vääntösauvojen säätämisestä?

    Offtopic: Onko autoni (Mirada) ainoa ns. J-body?
     
  12. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Eihän se suinkaan ainoa ole; osat sopii myös 80-luvun Cordobasta tai Imperialista. Korjaamokirjoissa on noita säätöohjeita, aron teknisestä neuvonnasta vois ehkä saada?
     

Kerro tästä muillekin!