Väliprojektina Cadillac Seville STS "metsälöytö"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja jrasi, 16.9.2014.

  1. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Nyt vasta hokasin tämän projektin... Hienosti edennyt alkuvaiheesta! Tietysti ruosteettomuus helpottaa kummasti etenemistä, mutta kuitenkin.

    Mulle tuli vaihdossa tämmönen alkusyksystä ja täytyy kompata siinä, että mahtava ajaa! Ja kulutus maantiellä vähintäänkin inhimillinen. Jotain pieniä sähkövikoja on tässä mun yksilössä, mm. radio ei pelaa ja yks ikkuna ei puhu mitään, mutta ei mitään mikä ajoa tai inssiä haittaisi.

    Kai nuokin saisi kuntoon kun jaksaisi perehtyä, nuo vanhemmat harrasteet kun tahtoo syödä ajan/mielenkiinnon edelleen...
     
  2. jrasi

    jrasi Gearhead

    Jaaniin, käytinhän mää tän jo oikein korjaamollakin.
    JM Garage, Ylöjärveltä, puhalsi eloa kuolleeseen ABS-pumppuun, oli hiilet finito ja yksi maanasta rikki. Selvisi murto-osalla uuden pumpun hinnasta (muistaakseni 2,5kilodollaria ison veden takana.) Hieman mukavampi ajaa nyt lumienkin välillä näyttäytyessä, kun on luistonesto ja ABS pelissä.

    Sähkövikoja ei oikeastaan nyt ole, kuin tuo edelleen kiukutteleva toisen takaiskarin asentotunnistin.
     
  3. jrasi

    jrasi Gearhead

    Ja taas kävi Käppylä Garagella...

    Toiselle etujarrulle ei tule painetta, vaihdoin jo tukkeutuneen letkun, mutta nyt odotellaan sitten ABS-pumpulle hydraulilohkoa Ruotsista.

    Sitten odotellessa vois vaihdella nuo etupyöränlaakerit...
     
  4. jrasi

    jrasi Gearhead

    [​IMG]

    Etupyöränlaakeri oli kyllä mun mielestä vielä ihan hyvä... Tuommonen parin kolmen millin välys pyörässähän on vaan omiaan tänne pohjolan huonoille teille, lukee sitä tienpintaa ihan erilailla.
     

Kerro tästä muillekin!