Värikoodista kysymystä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Nupa, 17.8.2021.

  1. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Lähiautomaalikaupan databeissi ei tunnista auton omaa värikoodia WA4236 eli 70-luvun GMmäläisen Arizona Goldia.
    Sen sijaan, että paintrefistä tutkin kaiken maailman muita kultia niin kysympä täällä - Olisko vinkata suht lähelle tuota joku muu kulta?
    Toisaalta, blingiä sais olla ehkä hivenen lisää mitä kuukkelin autokuvia tästä väristä oon katellu joten otetaan vastaan ehdotuksia muistakin kultaväreistä.
     
  2. Stang 72

    Stang 72 3rd gear

    Värin valinta autoon on kovin henkilökohtainen asia. Mulla oli Vette jonka maalasin alkuperäisellä 82 kulta sävyllä ja oli se aika pliisu. Jos ei olisi ollut niin alkuperäinen joku kupariin viittaava sävy toimisi paremmin, omassa värimaailmassa.
    Lakkakerros kruunaa metallivärit komeasti.
     
  3. Olisko tämä sinne päin?

    [​IMG]
     
  4. Concarne

    Concarne 3rd gear

  5. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Juu, ei löytyny Mipan tai Lesonalin linjoilta. Liianvanha vessa.
    Kävin hakemassa enkerromistä hyllykamana pohjamaaliksi punaisen ja päällimaaliksi kullan, just tasan yks vaihtoehto kumpaakin ja testataan nyt niitä ja katotaan millanen niistä tulee, mmiellyttääkö vai ei...
     
  6. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Kulmapalalla kokeiltu ja onhan tuo täysin eri väri eikä se vakuuta... Miguloksen kuvassa vois olla sinnepäin, mut itse citikka tökkii, senkö takia väri näyttää tuossa niin paskalta?
    Pitänee kasata tuota sen verran, että pääsee ajamalla kauppaan paikalle jos saisivat sillä lukijalla jotain sinne päin... orkkisväriä kun yritän hioa muitten kerrosten alta näkyviin ja siihen sitten sopivasti pohjamaalit ja miksei osin peltikin patinana näkyviin, pulma vaan, että orkkisväriä tuntuu olevan aika hintsusti jäljellä ja peltiä rutkasti enemmän. Jos sais paikkamaalailtua sen vähän enemmän väriin, rottakuosi saa silti jäädä...
     
  7. No älä liikaa mieti, minkä väri se alunperin on..Kysy vaikka Vintagespeedilta, joka maalaili Morris Marinan värillä..:cool:

    Aihetta sivuten bongasin tänään Dacia Dusterin, joka oli jännä kullan/kuparin värinen. Varmaan liian tumma sulle, mutta jollekulle voisi olla kiva väri. Luulen, että se voisi olla tämä Vert Altai Met.
     

Kerro tästä muillekin!