Vaihteistoöljy GL1

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja porsskar, 28.9.2014.

  1. porsskar

    porsskar 1st gear

    Mistä voisin ostaa API vaihteistoöljyä GL 1.

    Gl4 ja 5 tuntuu löytyvän muttei sovi v 1947 Willys Jeeppini vaihteistoon koska pronssilaakerit saattavat vaurioitua liäaineiden takia.
     
  2. revariver

    revariver Gearhead

    Mä voin myydä jos muutaman litran tarvii. Tuusulasta löytyy. 20L kannuissa saa teboililta tilaamalla.
     
  3. porsskar

    porsskar 1st gear

    En tiennyt että Teboil myy GL1 :stä, jollei nurkan takana oleva Tebari myy sitä kannussa minulle niin palaan asiaan. Kiitos kuitenkin ystävällisestä tarjouksesta.
    :lol:
     
  4. Turbiini

    Turbiini Gearhead

  5. porsskar

    porsskar 1st gear

    Kiitos infosta, tätä minulla on jo moottorissa Cj2a 1947 Jeepissäni, laitan nyt vaihteistoon.
     

Kerro tästä muillekin!