Vakiokopat rulee!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja tomimk, 10.1.2004.

  1. tomimk

    tomimk 1st gear

    En millään haluaisi laittaa "vauhtikaupan" taewoolaisia korollapellistä tehtyjä kromatunnäköisiä tarWikekoppia päälle. "Kromit" lähtee ensimmäisissä painepesuissa irti.

    Eli vakiokopat motiivimaalattuina.

    Rullakeinujen pitkän kiinnitysmutterin kanssa jää varmaan hiuksenvahvuus väliin...

    Vai mitä koppia koeeseenne olette tarjonneet?
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Riippuu tietysti paljonkin koneesta, ja moniin koppiin on tarjolla erikorkuisia vakiokoppiakin. Mutta kyllä me ollaan käytetty vakiokoppia rullakiikkijun kanssa. Sisäpeltejä on joutunu kopissa joskus vähän operoimaan
     
  3. tomimk

    tomimk 1st gear

    Mitenkä olette hoitaneet koneen sisäpuolisen hengityksen?

    Tavanomainen tapahan on lyödä suodatintötterö henkireikien päälle mutta käyttääkö kukaan imusarjaan hengitystä koneesta / korvausilma ilmansuodattimen kautta?
     

Kerro tästä muillekin!