Valiant 1965 mistä pyyhkiän sulkia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja SeReNi, 19.5.2017.

  1. SeReNi

    SeReNi 1st gear

    Pyyhkiän sulat ovat varmaan originaalit hamtramck assembly linjalta.
    Mistä niitä saa meiltä Koivun ja Tähden alta?
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ite hain us-partsista. Saanee varmaan kaikista muistakin vauhtiputkista.
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    En tiedä mitä partsilta saa, mutta Mustangin sulkia saa reprona ja ovat metalli rungolla. Varmaankin Musse väki tietää paremmin.
     
  4. tevo

    tevo Gearhead

    Aikonnaa nippeli-tepolta tilasin metallirungolla olevia
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No metallirunkoisia ne partsinkin sulat oli. Jouduin tyytymään mustarunkoisiin ku kromirunkoiset (vai oliko ne rosteriset?) oli sillon loppu. Jos en väärin muista ni sulkien pituus tais olla 13".
     
  6. HSV-88

    HSV-88 2nd gear

    Mulla on Trico Classic BTR 33-150. Sopii ja pysyy orkkis varressa. Itse tilasin maailmalta, mutta näköjään jenkkiosat.com, kotimainen nettikauppa näitä myy.
    13":set tilasin ensin (ei Tricot) on ilmeisesti "oikea" mitta, mutta olivat melko lyhyet. Tuo BTR33-150 on 15" pitkä, hipoo ikkunatiivisteitä mutta mun mielestä parempi.
    BTR 33-130 on 13"pitkän koodi.
    Mun mielestä 14" olis sopivin, vaan ei löydy
     
  7. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Tämähän ei ihan suoraan asiaan liity mutta tyrkytetään tyylikkäitä 13" sulan runkoja. Harjattua rosteria, ANCOt ja 50 euroa pari. NOS osat.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Muokattu: 28.5.2018
  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Ylläoleva tyrkytys tuotti tulosta. Early convertible Dartin omistaja näki kuvan, otti yhteyttä, tehtiin kaupat ja ovat sulan rungot lähteneet Imatralta tänään n. klo 15.15 kohti uutta kotoa.
     

Kerro tästä muillekin!