Valiant -65 takajalkatilan korjauspalat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja bukomika, 28.9.2017.

  1. bukomika

    bukomika 1st gear

    Kokemuksia tästä lienee monenlaisia. Kahta pellinpalaa ei huvittais tilata rapakon takaa kun tulee kustannuksia jo aivan suhteettoman paljon kun tavaraa ei saa ilman välikäsiä sitten millään. Löytyykö plymouthin muista malleista lähellekään sopivia paloja tehdasvalmisteisina vai kuinka olette asian ratkaisseet?
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ei varmaan mitään apua, mut veikkaan et halvin ja helpoin ratkaisu lienee tehdä suorasta tavarasta ja viedä johonkin sikattavaksi jos itellä ei ole sikkikonetta. Itellä kans '65 Vallu ja kun kyselin huvikseen swt:ltä korjauspalojen hintaa, niin muistakseni 180€ / per jalkatila, eli aika kova on prässätyn pellin kilohinta...

    Itellä ei edes ole lattiat mädät, mutta vuosien saatossa korjattu metritavarasta ilman mitään pokkauksia.
     
  3. Jsp

    Jsp Gearhead

    Tullee maton alle joten ihan sama mistä pellistä sen räkäsee tehdä. Jos haluaa vähän vahviketta ja ei oo välineitä niin hitsaa samasta pellistä muutaman liuskan X muotoon niin tuo vähän tukea.
     
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Alapuolelta tekee siistimmin ja konttuurilla hämmästellään etteikö tätä ole lainkaan hitsattu. Niin oli tuo mun Dartti pellitetty nätisti Iisalmessa joskus 80-90 taitteessa. Ja taas tarttis kohta...
     

Kerro tästä muillekin!