Valiant 65 ylätukivarren korvakot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja bukomika, 8.4.2017.

  1. bukomika

    bukomika 1st gear

    Jep. Eli vanhat korvakot jotka kiinnittyvät eturunkoon alkavat olla ruostuneet läpi. Löytyykö mistään uusia vai oletteko tehneet itse? Työvaiheet jne..
     
  2. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

    Yhteen Darttiin olen tehny kaikki korvakot uusiksi.
    Tarkat mittailut ensiksi ja sit mädät pois,itse polttelin pillillä kun ei ole plasmaa.
    Vanhoista kiinnikkeistä sai sen verran mallia että sai uudet tehtyä.
    Siitä palkin laidasta leikkasin sen pistehitsatun reunan pois ja hitsasin koko matkalta kiinni,eipähän jää niin helposti hiekka sinne muhittamaan.
    Toiseen ei tarvinnu vaihtaa kun palkin yläpinta ja vähän korvakoitten alaosia ja tietenkin poistin sen palkin reunuksen.
     
  3. bukomika

    bukomika 1st gear

    Kiitos. Tämä selventää paljon. Kuuluuko palkit olla umpinaisia päältä kun mulla ainakin on ruoste syönyt pellin pitkältä matkaa?
     
  4. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

    Kyllähän ne umpinaiset kuuluu olla,se palkin rakenne päältä on semmonen että siihen jää hiekka muhituttamaan.
     
  5. bukomika

    bukomika 1st gear

    Okei. Niin taisit mainitakin vaihtaneesi yläpinnat. Ei kuulosta pahalta hommalta. Kiitokset.
     

Kerro tästä muillekin!