Valiant V100 -muki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja PJP, 4.8.2009.

  1. PJP

    PJP 1st gear

    Pari vuotta sitten tilasin netistä 1965 Valiant V100 -mukin. Nyt ajattelin tilata peräti toisenkin, mutta minne mukien (suomalainen) tekijä on hävinnyt netistä. Tietääkö kukaan mistä hänet saa nykyään kiinni?
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Jos löydät tekijän niin tilaa kaksi lisää....
    Mulle kans. 8)
     
  3. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Eikös se, joka toimittaa Vehoniemen automuseoon mukeja, tee myös "piensarjoja"? Yhteystietoja tekijään ei minulla ole.
     
  4. zilu

    zilu Gearhead

    Vanha aihe, mutta mulle tulee viikon sisällä sublimaatiomukipainatus vehkeet.

    Konepesunkestävää, ja haluamallasi kuvalla. Myös valokuvista. Hinta kohtuullinen kympin luokkaa / 1kpl. Isommissa erissä halvempaa.
    Itellamaksut päälle.

    t.sepi
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Pakko kysellä heti tyhmiä; kuuluuko tohon hintaan myös muki, vai onko pelkkä painatus kypän?

    Nimim. "kiinnostunut"...
     
  6. zilu

    zilu Gearhead

    Muki kuuluu hintaan.
    Tulossa on perusvalkoista ja valkoista oranssilla kahvalla/reunuksella.
    Tuo missä oranssia on 1 euron kalliimpi.

    t.sepi
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ookoo. Voisin ottaa pari kappaletta näin alkuun. Pistetäänkö sulle tilaus / kuva(t) s-postiin ja tulostelet siitä, vai? Tosin jos niitä kuvia joutuu "kutistelemaan" tms. niin multa loppuu sit atk-kyvyt kesken...

    Niin, ja mulle reteesti noita oranssilla höystettyjä kalliimpia mukeja. :rotfl:

    Mika
     
  8. zilu

    zilu Gearhead

  9. jariha

    jariha Double Gearhead

    nyt kyl lähti mopo käsistä :poff:
     
  10. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    :oops: :rotfl:

    Pistän Sepi tänään myöhemmin sulle s-postilla kuvat.
     
  11. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Onkse oikea hemi-oranssi? :lol:
     
  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Emmä tiedä. Kunhan leikin isorikasta. :lol:
     
  13. PJP

    PJP 1st gear

    Superhienoa, että mukeja alkaa taas saamaan!

    Olisiko mahdollista, että joku suunnittelisi kuvamalleja, jotka kaikki jäsenet voisivat tilata mukiin? Eli ettei jokaisen tarvitsisi ikiomaa suunnittelutyötä tehdä?

    Aiempien 1965 Valiant V100 -mukien design oli loistava. Siihen oli todella käytetty suunnittelutyötä. Ei tätä kuvaa saisi mistään enää?
     
  14. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ei huono idea, mut ei toi nyt mun mielestä mikään älytön homma ole ottaa kuvaa omastaan, pistää koneelle ja lähettää s-postilla. Ja onhan siinä sit se oma "kulta" mukin kyljessä. :wink:

    Tietty jos jotain kerhomukia tms. alkaa tekemään, ni sit tommonen "yleiskuva" on enempi ku jees.
     
  15. MJF

    MJF Double Gearhead

    Minkälainen se aiempi muki oli, kiinnostais kyllä :eek:
     
  16. Make.S

    Make.S Gearhead

    Minulle kans, hemmoraidoilla tai vanhaa hyvää mallia, kunhan pääsen kahvitauvolla elvistelemään.
    ...omasta autosta en viitti kuvaa ottaa, kun on nyt vähän "surullisessa" vaiheessa... :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!