vallu 64 ja 65 ero

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja always bb, 9.11.2012.

  1. always bb

    always bb Gearhead

    Minulla on tuossa pöydällä 64 takalokkarin listat ne on mutteri
    kiinnitteiset ja sitten on 65 listat ja ne on sellaisilla metalli
    koukuilla "ollut" kiinni. Onko toi ero alkuperäisessä noin
    vai onko kiinnikkeet jotkut huuhaat
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Just tuossa muutama päivä sit vaihtelin tohon mun kuusvitoseen pelkääjänpuolen takavalon ku siinä oli parempikuntoinen kehys, ja samalla tulin vilkaisseeksi niitä listan kiinnityksiä, niin mulla oli ainakin muttereilla. Tosin en kyllä tiedä onko alkuperäiset kiinnitykset, mutta vaikutti et saattais ollakin.

    Ja meinaatko niillä "koukuilla" samanlaisia millä esim. ovipahvit on kiinni? Äkkiseltään luulis kyl ton mutterikiinnityksen olevan hieman pitkäikäisempi ratkaisu...
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Mulla on -65 Valdossa takaloksun listat kiinni sekä että. Mutta varmaankin "mutteri" kiinnitys parempi. Tuuppaa muuten jotain massaa kiinnikeiden reikiin samalla. Muuten on kosteat kelit tavaratilassa sateella ja pestessä....
     
  4. always bb

    always bb Gearhead

    Kiitokset pitää ruveta kalastelemaan noita kiinnikkeitä mitkä
    on mutterilla pysyvät ainakin paremmin tallessa 8)
     

Kerro tästä muillekin!