Vallun sähköisyyttä bilteman malliin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Anonymous, 2.8.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei siis ole olemassa tyhmiä juttuja, vain tyhmiä ihmisiä. Itselläni on 2 kpl valiantteja, joista vain toinen on tällä hetkellä ajossa. Ihan ihka oikean ensimmäisen autoni sain isältäni 16-vuotiaana. Kullanhohtoinen -67 4d valiantti siinä siis kiilteli pihassa ja ajokorttia odotellessa tuli tutustuttua kaikkeen irtoavaan ja ei niin irtoavaan osaan tässä 225 + 904 aidossa suomiautossa (historia on tiedossa).
    No mutta kuitenkin... Ostin toisen valtterini viime kesänä, tarkoituksena pistää kiesi varaosiksi. Tämä kaunokaine on varustettu tuttuun tapaan 225 + 904 :lla. Sääliksi siinä rupesi käymään ja päätin säilyttää amerikan ihmeen liikenteessä ja hankkia osat toiseen valluuni muuta kautta. Tarkempi tutkiskelu rupesi kuitenkin aiheuttamaan harmaita 2-haaraisia 3 millin siilissäni. Alkuperäinen mittaristo oli pistetty pil*@n päreiksi ja paikalla kiiltelivät ruåtsin uusituotantotavarat. No, Ajattelin että kai joku ingenjööri on tämän toimivaksi suunnitellut ja annoin asian olla. Vastaus saapui minulle kotvasen kuluttua... Kaartaessani keskustan mukulakivikatuja sieraimiini saapui häivähdys savun ja muovin yhdistelmästä, kohdistin okuläärini jalkatilaan ja havaitsin moppeni olevan kirjaimellisesti tulessa... Mahtoi turisteilla olla lystiä nähdesään ajan patinoiman amerikanvaunun toimivan savustamona ja 112 kiloisen karpaasin pyörähtävän autosta ukemilla ulos. Sain kuitenkin auton SAMMUMAAN ja uhkaavasta erikoistilanteesta selvittiin henkisillä vaurioilla.
    Ironisen asiasta tekee se, että Käkö oli minua mahdollisesta uhkatilanteesta varoittanut Shellillä viime vuonna.
    Tarvitsisin siis jeesiä. Kuka tekee vallujen tai vast. autojen sähköjä uusixi? Ja tietenkin ammattitaidolla (kun jonain päivänä saan syyllisen sähköjen näpelöimisestä kiinni saavat sanat tuska ja kipu aivan uuden merkityksen).
    Ja vielä kokemuspohjainen vihje kaikille asiaa harkitseville-> Jos ne eivät ole rikki, niin älkää menkö näpelöimään niitä.
    t: TuplaV
    ps. Näin asiaan vannoutuneena voisin jopa anoa jäsenyyttä näinkin pirteän oloiselta poliittiselta puolueelta.
     
  2. Leena

    Leena Gearhead

    Voi että...tässä on vuosien mittaan nähty kaikenlaisia sähkökorjauksia vaikka ei ihan tuollaista ole tapahtunutkaan. Esimerkiksi yhdessä autossani oli joku "asiantuntija" ottanut asuntoperävaunua varten kaikki sähköt komeasti suoraan auton sähköpiuhoista ryöstäjillä...
    Mutta lähettäisitkö osoitetietosi sihteerin sähköpostiin, saat paluupostissa lisätietoja ja jäsenmaksulapunkin.
     
  3. Käkö

    Käkö Gearhead

    YepYep, noi sähköt siihen sun Valianttiin oli varmaan tehny joku LVI-insinööri lainatakseni Keken sanoja...
    Täytyypä kysellä kenellä olisi aikaa tuohon hommaan, eihän siinä tarvitse tehdä kuin kaikki uusiksi...
    Oliskos sulla muuten vielä niitä Valiant-tekstejä etulokariin jouten?
     

Kerro tästä muillekin!