vanda cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja jaketin, 12.8.2008.

  1. VSOP

    VSOP Gearhead

    Höhhööö.. :rotfl: MUt tuollahan onkin hyvä katu/tieosuus just siihen... joten anna palaa.
     
  2. jaketin

    jaketin Gearhead

    me voidaan roikottaa tarakasta, jos ei muuten onnistu :rotfl:
     
  3. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    :soosoo: Varo ettei kaikkien läsnäolijoiden silmät puhkee jos meinaat vapauttaa kaikki hevosvoimat yhellä kertaa!! :soosoo: :poff: :rotfl:
     
  4. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Täytyy katsoa jos tulis paikalle GP:llä.
     
  5. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Eikäkun kakspyöräsillä pitää keulia! :rotfl:
     
  6. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Paikalla ollaan.
    Aiheestakin omistaja ylpeenä pallonpolttajan kanssa poseeraa 8) :D
    [​IMG]
     
  7. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Saattaapi sitä sinne joutua tulemaankin...jos duunista pääsee ajoissa lähtemään,sitä kun ei koskaan täysin tiedä... :-?

    Perjantai cruiset on aina vähän ongelmallisia...lauantai-cruiset kuten Porvoo ja Lahti on paljon parempia ajankohdaltaan,aina pääsee 8)
     
  8. jaketin

    jaketin Gearhead

    mun raleikki päihittää ton mankelin :poff:
     
  9. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mut hei,.... noit ei tehä enää. Kuvassa on yksi virhe; juomateline on tyhjä!
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ja hei, vipottaja ajaakin tolla varmaan Real Street luokassa :soosoo:
    Tossahan on yhä alkuperäiset lokasuojat, ketjusuoja ja taitaa olla tarakkakin paikoillaan eli tota ei oo edes kevennetty yhtään ja jos oon oikeassa niin toi kulkeekin vielä ihan kaupan kaljalla tarvimatta sen tuimempia polttoaineita :p
    Komee peli mitä ilmeisimmin punasivurenkaineen vai valehteleeks kuva hieman ja onks tossa peräti jotkut vielä harvinaisemmat ruskeakylkiset pallot alla :eek:
     
  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    onkohan mulla superstreet luokka? laitoin tohon omaan mankeliin tarakan painoksi, että saa pitoa renkaalle :rotfl:
    polttoaineena on kyllä jotain tuimempaa, kait :eek:
     
  12. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mut onks sull jarruvarjoo?
     
  13. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mistäs nopeuksista asti noissa pitää olla toi jarruvarjo :eek:
    Vois joskus ottaa oman katukilpurin mukaan jos tullaan taas vaikkapa vanilla käymään Vantaan tai Stadin cruisingeissa niin voitais ottaa pienet kisat, ihan silleen vaan sienestystyyliin :wink:
    Mut ekaks mun pitäs saada omasta shifteri kunton kun nyt kovasti kiihdytettäessä tahtoo usein nopeassa vaihdossa mennä suoraan ykköseltä kolmoselle niin siihenhän se kiihtyvyys sit tyssää kun konekin alkaa olla niin vanha että oon huomannu ettei siinä enää oo läheskään niin paljoa vääntöä tehoista puhumattakaan niinkuin on sentään joskus ollu :odroll:
    Ja kai sekin kertoo jotain koneen väsymisestä kun päästäkseen edes jollain lailla vauhtiin se tarvii nykysin aina vaan enemmän tota polttoainettakin :poff:
     
  14. jaketin

    jaketin Gearhead

    juu on, levitän takin auki :rotfl:
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Mä olen nähnyt sen sun fillaris ja se on ihan selvä urheiluväline, ei sitä voi verrata mihinkään tavallisen harrastajan harrastevehkeeseen. Liian pro. Se taitaa vaatia kaurapuuroo käyttövoimakseen eikä sitä virkistävää nestettä mitä tosi harrastajat käyttää.
     
  16. jaketin

    jaketin Gearhead

    eli ei pääse millään street luokkaan? on mulla siinä valotkin :odroll: ja tyhjä juomapulloteline :poff:
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllä se silti mun mielestä menee sinne pro et:hen, eiks ne just jollain tollasilla aja niitä takaa-ajoja. Ei se enää ole ihan street se sun jalkarattaas. Sähän ajatkin sillä verkkarit päällä, street ajoasu on farkut.
     
  18. jaketin

    jaketin Gearhead

    se vaan näyttää prolta :odroll: se on tuosta vipottajan mankelista seuraava vuosimalli :)
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Taas sä yrität selitellä.
     
  20. jaketin

    jaketin Gearhead

    niin joo, siinä taitaa muuten lukeakin pro.. :oops: ja on siinä tuplasti vaihteitakin..
     

Kerro tästä muillekin!