vanha holikka?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mikko69, 2.11.2006.

  1. mikko69

    mikko69 1st gear

    vanha holleyn kaasari (2barrel 2300) tekee semmosta että käy kyllä, mutta paluulinjalla ei toimi ollenkaan, vaan tulvii kaiken siitä kaasarin päällä olevasta töröstä? :eek: onko mulla siinä linjat jotenki väärin ku mulla tulee mek. pumpun kautta siihen alempaan letku ja lähtee siitä ylemmästä takas tankille suoraan?? korjaussarjan juur laitoin siihen? :mad:
     
  2. makke

    makke 1st gear

    Kai sääsit bensapinnan oikein? Jos tarpeeks vanha Hollikka, niin siinä silmä sivussa. Mut uudempien kanssa tarvii bensapinta asettaa kohdalleen korjaussarjan mukana tulevalla kulmamitalla. Ja toisekseen katso ettei ole roskia neulaventtiilissä joka katkaisee bensan tulon kun ainetta tarpeeksi kohokammiossa.
     
  3. mikko69

    mikko69 1st gear

    no se on tosiaa tommonen holley 2300, seitsemänkymmenluvun puolelta varmaan, eikä oo mitään silmää kyl kyljessä, mut kuuluuko tommoseen kaasariin sentään laittaa tulolinja ja paluulinja tollai millai neet on? että molemmat on tankissa kiinni? täytyy kattoo se neula :-?
     
  4. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Mulla teki samaa Holleyn kanssa. Syynä oli ilmeisesti aikansa elänyt bensaletku, josta lähti pieniä palasia ja ne jäivät neulaventtiilin väliin ja tulviminen alkoi. Joskus napsautus kylkeen auttoi, joskus venttiilin joutui irroittamaan. Nyt uusi suodatin ja uudet letkut niin eipä tulvi enää. Ja mulla ei oo letkua ollenkaan siinä paluu linjassa. Kun ei ole tankissakaan kyllä paikkaa niille paluu linjoille.
     

Kerro tästä muillekin!