Vanhan auton entisöinin hinta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 8.3.2017.

  1. Kustomi

    Kustomi 2nd gear

    Ja taas haukut toista harrastajaa.......
     
  2. kaarne

    kaarne Gearhead


    Siten metsä vastaa kun sinne huudetaan.
     
  3. DX

    DX Double Gearhead

    joo ja taas
     
  4. pantera

    pantera Double Gearhead

    Lapsistako on kyse?
     
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Olen löytänyt barnista 2x morris ja vauxhallin.

    Oma käyttöautoni on barnista.

    Mulla ei ole barneja.
     
    Kowalski tykkää tästä.
  6. kaarne

    kaarne Gearhead


    Mihin nämä barni löydöt menivät?
     
  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Joku osti, morrikset vaihoin barnista löytyneeseen volvoon.
     
  8. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Olen itse aikonut alkaa kerämään autoja barneihin. Ei vaan ole barnia. Mistähän vois ostaa barnin halvalla?
     
    Muokattu: 23.6.2017
    Kowalski tykkää tästä.
  9. pantera

    pantera Double Gearhead

    Powerstroke ja Kowalski tykkäävät tästä.
  10. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Hienoja barneja. Joutuisin vain myymään kaikki carini, että voisin ostaa moisen barnin. Ei kovinkaan järkevää, koska carien entisöinnin hinnat ovat olleet kalliita. Hieno barn seisoisi tyhjänä ja keräis vaan pölyä. Toisaalta, kun katsoin Mecumin huutokauppaa, niin siellä sanottiin että autojen päällä oleva barn -pöly on arvokasta.
     
  11. pantera

    pantera Double Gearhead

    Itse tilasin muovisen barnin kiinasta johon nyt kerään sitä arvokasta barndustia
     
  12. Kustomi

    Kustomi 2nd gear

    Juhannuskokkoon meni minun baarni ja dustit.
     
  13. Jsp

    Jsp Gearhead

    Myykö joku tätä barni dustia halvalla? :D
     
  14. kaarne

    kaarne Gearhead


    Sen saa useimiten kaupan päälle.
     
  15. Jsp

    Jsp Gearhead

    Mut nouseeko oman rottelon arvo jos siihen tomuttelee vähän barni dustia päälle?
     
  16. valpas

    valpas Gearhead

    Mulla olis ämpärillinen alumiinisilikaattipölyä, joka on kotoisin Hiekkapuhalluskaapin pölysykloonista. On niin hienoa pölyä, että tahto jäädä kämmenpoimuihin, vaikka pesis kädet. Eli menee ihon sisään.
    Jos sen laittas postipakettina muovikassissa johonkin? Jos menee käsittelyssä kassi rikki, niin voi voi.... Oppisivat käsitteleen paketteja hellemmin. :D
     
  17. T.

    T. 3rd gear

    Vain original barn-dust kelpaa. Sitä löytää barneista jostain syrjäseuduilta. Se on vähän fakea jos konservoi, eiku restauroi jollain re-pro barn-dustilla.
     
  18. Jsp

    Jsp Gearhead

    Entä jos parkkeeraa auton ihan originelli vuokra barniin auton myynnin ajaksi ja ripottelee siihen sit re-pro barn-dustia.
     
  19. T.

    T. 3rd gear

    Sellainen spray-canissa oleva re-pro barn-dust olisi aika kätevä tuohon!
     
  20. kaarne

    kaarne Gearhead


    Riippuu siitä onko barni aito vai joku vitun peltitoosa.
     
    Powerstroke tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!