Vanhat kilpurit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FNRA Nostalgia Racing', aloittaja Anonymous, 12.9.2003.

1. väsynyt

väsynyt Gearhead

Taitaa olla tää kyseinen auto kellokosken suunallanna!

2. mpower

mpower Double Gearhead

Jaa mun "puuauto" vai!?:rolleyes:

3. väsynyt

väsynyt Gearhead

Haaraldt!:eek:

4. Shining Whit

Shining Whit Gearhead

Nicorette sponssi tais olla siinä kossudragsterissa. Oli mun mielest Vantaalta, mut en nyt muista keillä. Ei tosiaan sanottavaa onnistumista. Noit dragstereita muutenkin on hyvin kadonnut, onhan niit aikojen saatossa aika monta ollut Suomessa. Varmaan muuttuneet turvasäännöt on vienyt osan paaliin.

5. TMO

TMO Gearhead

Joo Vantaalta oli, kuljettaja Sami Lappalainen. Tuon moottorin perästä tuli minulle PG ja turbiini.

6. BRAKE DRUM

BRAKE DRUM Double Gearhead

Kuvattu Espoossa 2005. Luultavasti hukka perinyt ???

MJF tykkää tästä.
  7. Shining Whit

Shining Whit Gearhead

Hukka vai huikka? Ei vaan, kyl toi edelleen jossain maannee.

8. xp

xp Gearhead

Tällä foorumilla kerrottiin joskus juttua että on romutettu. Omistus/maksu/säilytys vai mitä lie ongelmaa oli kerrotun mukaan.

9. BRAKE DRUM

Hukka. Se toinen vaihtoehto oli toiminut täällä päin viime sunnuntaina.

10. BRAKE DRUM

FB-sivustolta joka käsittelee suomalaisia huoltoasemia ennen jälkeen ja nyt löytyi tämmönen kuva jossa on lappeenrantalainen Modified Standard luokan kiihdytyskilpa-auto vuonna 1985.Kuulopuheen mukaan tämä auto on hengissä jossain päin pohjoisempaa Suomea.

11. supo

supo Double Gearhead

Onkohan Hongistojen Caprit hengissä,kaver kyseli viikonloppuna?

Kerro tästä muillekin!