Vanhat kilpurit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FNRA Nostalgia Racing', aloittaja Anonymous, 12.9.2003.

  1. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Näinhän se oli :odroll: . Voisi kuvitella sen vieläkin olevan monen muun vanhan sotaratsun tapaan jossain tallissa odottamassa uudelleensyntymistä.

    Pistetään muistin virkistämiseksi Degeneratedin linkki toisesta topiikista gremlin etsii.

    Itse etsin vanhaan ruotsalaiskilpuriin malli: Comet -61 takavaloja, jos sen palauttaminen radalle jo viimeinkin lähtisi käyntiin, olisi sitten ehjät takavalot joita näyttää muille :rotfl: .
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Jos kyse on tosta autosta millä Metsärannan Jussi ajeli niin mun tietääkseni toi allalainattu pitää paikansa ramblerin kopan kohtalon suhteen eli paikallisissa ympyröissä kuulemani mukaan siitä olis tekniikka poistettu ja loppuautolle tullut toi kohtalo :(
     
  3. bbford

    bbford Gearhead



    Sullahan oli tollanenkin joo,oon joskus 1000v. sitten nähnyt sen teidän tallilla.Älä nyt ooppelin koneella pilaa sitä,myy mulle se,ja edullisesti? :D
     
  4. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Jos tuosta jättää vinoilut pois, niin jäljelle ei jää mitään? :odroll:

    Tällä ikää alkaa tietysti jo ajatus harhailla tämän ajan jälkeisessäkin ja milläs sitä taivaspaikkaa voisi muuten varmistella kuin FoMoCo:n tuotteella, edullista vauhtia ei taida saada millään muulla kuin Chevyn tekniikalla. Tosin nykyisillä näkymillä siellä olisi BBC:n sijaan SBC, mutta eihän noita vanhoja kilpureita museokatsasteta? Tukholman katukisoissa tuolla on perimätiedon mukaan ajettu joskus -90-luvun alkupuolella? Eikä jäljellä ole ollut alkuperäisestä kuin chopattu katto, takapää ja ovet, keula on kuttaperkaa. Eikä se, että siinä on kiinni B-Kadetin etuakselisto tarkoita koneen olleen Ooppelista, vaan Chevystä.
     
  5. SG480

    SG480 1st gear

    Taunus Opelin koneella on mun mielestä niin perverssiä että pitänee alkaa kiertämään GMC6000 kaukaa :rotfl: Ei vaan, Cometin nähneenä toivon sen palautumista radalle a.s.a.p.
     
  6. bbford

    bbford Gearhead

    Mä oonkin tälläinen tyhjänpuhuja... :)
    Johan sulla/teillä on se stw faikkukin,luulis taivaspaikan olevan cometilla 110% varma?
     
  7. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Toisinaan on pakko tehdä erilaisia kompromisseja, yleisimmät perustelut ainakin itsellä löytyy taloudelliselta puolelta. Hauskaa on myös olla poikkeva (varsinkin kun sen ihan itse huomaa), ei aina tarvitse lähtökohtana olla Camaro, Mustangi tai Cuda :poff: , vaan pyrkiä hauskaan, siistiin ja toimivaan kompinaatioon.

    Aika on tässä tapauksessa ollut projektin puolella, sillä nyt on tarkoitus toteuttaa runkorakenteet aivan eritavoin kuin silloin kun ostin Cometin. Ulkoasun teema on ehkä sama kuin aikoinaan radalla. Tarttis siirtyä pikkuhiljaa sanoista tekoihin :oops: .
     
  8. Lelu

    Lelu 1st gear

    Tuli mieleen semmonen kun finaali tv-lähetyksessä sanottiin että Steelman on viides nitro autolla ajanut kuski suomessa,niin muistaako kukaan -80 luvun alusta sellasta tapausta kun Martin Glanz ajeli varmaankin Räyskälässä nitro funnylla lisenssiä?
     
  9. homer

    homer Double Gearhead

    Kuinkas sattukaan olet selaillut arkistojen kätköjä (vahnoja veekaseja ja veeämmiä) viime viikkoina. 1984 Glantz ajeli lisenssin (Räyskälän kansainvälisissä kisoissa?) funnylla jolla edellisenä vuonna Räyskälässä ajoi jenkki Harlan Thompson. Glanz kai oli ostanut auton ihan omaksi?
    Seuraavaksi sama peli oli viivalla alkkismoottorilla Timo Aartomaan alla joka taisi myydä sen Heikki Ahoselle?
     
  10. Lelu

    Lelu 1st gear

    Kattelin sen joskus tosi huonolaatuiselta vhs-nauhalta,oliskohan ollu peräti Räyskälä international drag race-84?
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Mara Moottori ajeli lisenssi lähtöjä Nitro Funnyllä käytännössä koko kauden, mutta vaadittua 10 sekunnin alitusta hän ei ikinä saanut ja näin se lisenssikin taisi jäädä saamatta.
     
  12. Lelu

    Lelu 1st gear

    Taisi muuten Heikki Ahonen viedä sillä omni funnylla ensimmäisen jaossa olleen pro compin suomen mestaruuden euroopan ennätysmiehen nenän edestä.Eikös Ahonen myyny sen sitten Pekka Penttilän no stress teamille?
     
  13. the slut

    the slut 1st gear

    mihin lie hävinnyt se muistaakseni sa:ssa ajanut plymouth stw,chopatulla katolla,tais olla joku penttilä?
     
  14. SC 285

    SC 285 1st gear

    Käsittääkseni Penttilältä funny meni Kaupin Jukalle Lahteen, joka ajeli joitain comppilähtöjä. Sittemmin Jukka myi kopan yhden autoliikkeen katolle ja mä ostin rungon, joka on päivitettynä mun alteredissa.
     
  15. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Oli Aholan isa ja poika, jotka myöhemmin rakensivat 28 chrysler roadsterin jonka rakennuksesta tehtiin oikeen TV dokumenttikin Markku Veijalaisen toimesta MTV:lle, "vain muutaman sekunnin tähden". STW kierteli Aholan jälkeen muutamissa eri osoitteissa varttia vaille valmiiks taas kisaan, kunnes joutui lopulta paaliin. Roadster taas meni Penttilän Pekalle ja sittemmin sekin on tuhoutunut.
     
  16. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Entä Matti Ahokkaan Comp- Celica ? Olisiko ollut myynnissäkin rullaavana
    tossa vähän aikaa sitten? Muistatteko liikkuiko joskus isolohkotekniikan(letukka) voimin?
     
  17. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Liikku isolohkoleetukan voimin ja killui jossain tolpan päällä ulkosalla mainostelineenä pitkään. Loota, kytkinkäyttänen TH400, oli kaupan swapissa muutama vuos takaperin, ja meni jopa kaupaksi samasta autosta peräisin olleen nokan kera :rotfl:
     
  18. pequli

    pequli Gearhead

    Tuo Celica killui Paimion cartingradan mainostolpassa vanhan ykköstien varrella. Taisi olla Coca-cola värityksellä.
     
  19. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Se mosa on (suurella todennäköisyydellä) de-tuunattuna mun katuautossa , tosin rautakansilla...pitäsköhän hommata se loppukin?
    Ahokkaalta se kone on kummiskin lähtösin...
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    En nyt muista varmaan, mutta tais olla rautakansilla siinä celicassakin?
     

Kerro tästä muillekin!