Vanhat kilpurit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FNRA Nostalgia Racing', aloittaja Anonymous, 12.9.2003.

  1. Lelu

    Lelu 1st gear

    Nytpä loyty viimein herald hirmuselle sopivan lyhyt ja innokas kuski elikkäs auto palaa ensi keväänä radoille mahdollisimman orkkis kuosissa.
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Toihan on hieno juttu, onhan toi hirmunen yks legendaarisimmista laitteista 8)
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joo, mä oon jopa kerran maalannut sen SM hopean arvoisesti. :rotfl:
     
  4. Lelu

    Lelu 1st gear

    Toi oli kiva tieto,ootko ruiskuttanu sen Santalan sa vai Lainekiven prostock aikoihin?,muut ei ole tainnu sillä sm-hopeaa ottaa?.
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mua itseä harmittaa että Ed Longhanyn vanha Super Stocker köllii tuolla nettiautossa eikä mun tallissa. Olin tuosta viime viikolla jutuissa Mats Eriksonin kanssa joka muisteli ostaneensa auton 1987 - koittakaa nyt joku saada tuo takas radalle vaikka Bracket -luokkaan jos Super Stock tuntuu liian kalliilta.
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Lainekiven aikaan, joo
     
  7. Ck

    Ck Gearhead

  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Toi ei kyllä taida olla Hämeenkorven entinen? :rotfl: Mut meastaruusainesta silti.
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Tuota on hirveen raskas työntää. Mie oon pukkinut sen SM ja Nordic kullalle. Oli gauhee homma.
     
  10. cuda69

    cuda69 Gearhead

    joo minälin olen työntänyt tuota monena kesänä.sehän on kaartisen kaken tekemä ,ja fireboolin parantelema ja vielä nököttää tuos minun satelliten vieressä tallissa ouluus ja yks mikahan sen vielä omistaa.
     
  11. Lelu

    Lelu 1st gear

    Ihastelen tossa just 7/82 veekasia,jossa on sivun kokoinen kuva herald hirmusesta.Minkähän merkkiset noi takavanteet tarkalleen on kun sellasia pitäs ruveta katteleen?
     
  12. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jotenki muistasin, että siinä olis ollut ainakin maalausvaiheessa Cragar Super Trick vanteet? Ja edessä tais olla peltarit. Aksila oli ainakin Dana 60, alkutaipaleella toi tais olla levee, jolloin pyörät tuli ulos kyljistä, ja myöhemmin kavennettu. Luulisin, että Sämpyllä olis tallessa autoa ja sen rakennusta koskevaa kuvamateriaalia. Lassen aikanahan siihen ei kai oikeestaan just muuta tullut kun toinen motti/loota kombinaatio.
     
  13. MRKM

    MRKM Gearhead

    Jumalauta!!! Täähä on mun auto... :D
    Ainaki vielä...pitäis vissiin ruveta nostaan kone ja jotain muuta pientä irti, ennenku tämä lähtee tontilta.
     
  14. MRKM

    MRKM Gearhead

    Jumalauta!!! Täähä on mun auto... :D
    Ainaki vielä...pitäis vissiin ruveta nostaan kone ja jotain muuta pientä irti, ennenku tämä lähtee tontilta.
     
  15. Ck

    Ck Gearhead

    Juu ota kone vaan äkkiä pois. Voi tulla äkkiä kalliiks jos siinä kunnossa joudut myymään luvatulla hinnalla. :rotfl:
     
  16. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Muistaakos kukaan mustaa A mallin Mantaa -80 luvun (puolenvälin) kiihdytyskisoista, Kalajoella ainakin ajettu, olikohan 13.7 ollu paras noteeraus...? Kovasti kiinnostais auton historiikkiinn liittyen jos jotain kuvia sattuis jostain löytymään?
     
  17. kime2

    kime2 Gearhead

    Kalajoella ei kyllä kiihdytelty -80 luvulla ja ihan loppua tais olla kun ylivieskassakin virallisesti aloittivat kiihdytystoiminnan...

    Tarkoitatko MikkoV sitä samaa autoa joka oli punertava ja sama omistaja myöhemmin sitten kiihdytteli GT opelilla?
     
  18. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Ei ole sama auto, tää musta tuli mulle 2000 alussa ja oli seissyt silloin toistakymmentä vuotta. Nykyään on hopea ja mustilla GT raidoilla.

    Se punainen chopattu mitä tarkoitat tuohoutui käytännössä täysin kolarissa -80 luvulla.

    [​IMG]
     
  19. Ck

    Ck Gearhead

  20. triniemi

    triniemi Gearhead

    Ei pitäis ainakaan autosta olla homma kiinni, tollahan on niitetty menestystä pohjoismaita myöten ;) Onko kisaluokka jo selvillä?
     

Kerro tästä muillekin!