Vanhoja firmojen edustusautoja ym.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja bbl, 10.8.2003.

  1. TimoT

    TimoT 3rd gear


    Ai että toi musta Caprice on hieno, näyttää olevan ryhdissään, ei ole kukaan nulikka madaltanu tai muuten mälvänny sitä.
     
  2. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Tässä nykykuosia, paljoa näkyvää en ole 6000km ajelun lomassa ehtinyt tälle kesälle tehdä mutta sentään vanteet vaihtui toisenlaisiin ja vaimon kauppakassi sai vuorostaan sedan Capricen vanhat kromirinkulat. Reiättömät puskurit olis sedaniin ehkä tiedossa, ehjiä kumilistoja kun ei taida puuttuvien tilalle olla olemassakaan.

    [​IMG]
     
    Muokattu: 13.8.2017
    12345678910 ja isalmela tykkäävät tästä.
  3. MadMike

    MadMike Gearhead

    Samaan aikaan Wärtsilän Turun Telakalla oli Tchaika...
     
  4. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    OT; Ja Tsaikan lisäksi NewYorker 1969/70/71? olikohan rekisterínumero EAH-1, FuryIII 1969/70/71, Valiant 1966 ja oliskohan ollut myös NewYorker/Windsor 1962? Asuin penskana Yliopistonkatu 3:ssa Wärtsilän Turuntelakan autotallien yläpuolella.
     
  5. TopyCa

    TopyCa Gearhead

    Samaan aikaan Wärtsilän Turun Telakalla oli Tchaika...
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Ennen vaihtoivat noita jäänmurtajaan päikseen että "Ystävyys" ei murtunut...
     
    MadMike tykkää tästä.
  6. MadMike

    MadMike Gearhead

    mutsi oli johdon sihteeri n 15v. tuli joskus kaikilla noilla kotiin.
     
  7. La_mar

    La_mar 1st gear

    Hei,
    Löytyykö hän tästä 1967 New Yorkerista tietoa missä päin ollut.
    http://i7.photobucket.com/albums/y283/la_mar/autot/IMG_20190303_200127_3.jpg
    [​IMG]
    Ollut alunperin Kemiran johtajalla edustusautona, josta myytiin 1970-luvulla Kemiran työntekijälle. Häneltä auto siirtyi 70-luvulla minun sedälle, joka vaihdatti kilvet omien nimikirjainten mukaan SSL-1. Setä kävi autolla esimerkiksi asuntovaunun kanssa Norjassa.

    Isäni osti auton 80-luvun loppupuolella. Meiltä auto myytiin Savoon 2000-luvun alussa. Sen jälkeen ei ole tietoa auton liikkeissä. Aivan ryhdikkäässä kunnossa oli meiltä lähtiessä. Ajamalla vietiin Sodankylästä Etelä-Suomeen. Matka-ajon kulutus taisi olla 18L/100km.
     
  8. MJF

    MJF Double Gearhead

    Onko tietoa alkuperäisistä kilvistä, ei näy tuolla kilvellä olevan enää.
     
  9. La_mar

    La_mar 1st gear

    Ei tähän hätään ole tietoa alkuperäisistä kilvistä. Pitää selvittää kun käyn isän luona.

    Muistaakseni Sedän Norjan asuntovaunureissusta pitäisi olla kuva. Ei ole paljon bensankulutus silloin huolestuttanut
    Pitää katsoa löytyykö sekin.
     
  10. Scuderia Gungko

    Scuderia Gungko 3rd gear

    Onko Union-öljyn toimitusjohtaja Erkki Kivelän Plymouth Fury III:sta tunnettuja kuvia? AOO-1 oli Union-öljy oyab:n omistama "Plymouth 64", eli auto on luultavasti rekisteröity ennen vuodenvaihdetta sillä löytämässäni huonossa kuvassa on mielestäni väriltään vaalea 65-mallinen 4D sedan. Luultavasti kuitenkin sama auto kyseessä...

    Toinen arvoitus on toimitusjohtaja Heikki Hildenin New Yorker 1965. Bernerin mainoslehden mikroskooppisessa kuvassa autoa esittelee tytär Maila Lauttasaaren Gyldenintiellä sijainneen Wiener Hildén -ravintolan edessä. Onko rekisteritunnus tiedossa?
     
    Muokattu: 4.3.2019
  11. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Eka jenkkini oli ARZ-2 kilpinen Chrysler New Yorker 1965. Oli minulla vuosina 2002-2008. Kilvitin sen uudelleen tuolle ensi tunnukselle vuonna 2002, oli ollut myös NJ-2 kilvet 80-luvulla. Ollut Osuuskunta Metsäliiton edustusauto uutena. Tilasin tuolloisesta AKE:sta omistus historian. Missähän tämä auto seikkailee nyttemmin, onko havaintoa kellään?
     
  12. hantta

    hantta Double Gearhead

  13. Jeep360

    Jeep360 2nd gear

    Ei mikään edustusauto , mutta toi mun American -64 on uutena ollu Rosenlew Oyn työnjohdon käytössä.
     
  14. hantta

    hantta Double Gearhead

  15. MJF

    MJF Double Gearhead

    Tämähän oli alkutalvesta rullaavana myynnissä nettiautossa :(
     
  16. miguelo

    miguelo Gearhead

  17. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Harmittaa katsoa tuota ilmoitusta. Tässähän oli jo 80-luvulla nokalle vaidettu vm. -71 440cid moottori. Auto oli ruosteeton ja kovapeltinen minulta lähtiessä miten lie nykyään enää. Tällä oli ollut useita omistajia Seinäjoella 70-luvulla. Jotkut voivat muistaa. 1980 vuonna haettu Seinäjoelta Oulaisiin.
     
  18. Scuderia Gungko

    Scuderia Gungko 3rd gear

    Omista lähteistä löytyi tieto kun tajusi katsoa: AON-50.
     
  19. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Laitoin just tonne hantan linkkaamaan face-ryhmään kyselyä omasta entisestä, nimimerkkini autosta.

    Rek. BRK-4.

    Ostin edellisen omistajan kuolinpesältä, oli ollut hänellä vuodesta '78. Ostin tuon muistaakseni '05.
     
    hantta tykkää tästä.
  20. hantta

    hantta Double Gearhead

    K.o ryhmän avustuksella selvisi broidin ex Dart Custom v8 tarina; ollut uutena Ylen käytössä, liekö oikein pääjohtajan pirssi?
     

Kerro tästä muillekin!