Vanhoja valokuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja C5_Z06, 12.11.2006.

  1. MAZA96

    MAZA96 1st gear

    Toi Chrysleri on mun faijan vanha auto. Kainulaisen Jukalta auto tuli mun faijalle. Faija maalautti auton jossain kohtaan kirkkaan punaiseksi ja loppujen lopuksi vahtoi sen Hallivuoren Autossa. Sen jälkeen siitä ei sitten ihmeemmin kuulunutkaan. Ite en osaa tarkemmin kertoa kun en ollut ton auton aikoihin lähimainkaan olemassa ,mutta näin faija on suurinpiirtein ton mulle kertonu. :D
     
  2. 12345678910

    12345678910 Gearhead


    Juu no tää o sama, kun olihan tossa punaistakin melko paljon, nyt kokonaan punaisessa happomaalissa kori, peltipuhtaaksi soodalla puhallettu kun oli noita kerroksia melkoisesti. Vaan tietää ainakin nyt miten ja mitä tosta on korjattu.

    P.S. Mulle voi kuvaa ja dataa tosta laittaa vaikka YV:näkin.
     
  3. MAZA96

    MAZA96 1st gear

    Kuvia ei faija koskaan Chrysleristä ihmeemmin ottanu mitä onkin jälkeenpäin vähän manannut. :D Mutta kuitenkin mukava kuulla ,että auto on vielä elävien kirjoissa. :)
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kuva Karjalohjalta isoisäni sementtivalimolta.
    Auto ei ole hänen, vaan ilmeisesti jonkun kaivonrenkaiden tai muiden siellä valmistettujen tuotteiden hakijan.

    [​IMG]
     
  5. pequli

    pequli Gearhead

    Uuden veekasin projektiosaston Ford-farkku vielä vihreänä vuonna 1983. Myöhemmin vaaleankeltainen komealla peräputkella.
    [​IMG]
     
  6. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Lisää kuvia isoisäni (ensimmäinen vasemmalta) albumista :

    [​IMG]
     
  7. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Isoisän sisko puolisoineen ja tuttavapariskuntineen on saapunut Helsingistä kyläilemään Karjalohjalle

    [​IMG]
     
  8. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  9. vespa68

    vespa68 Gearhead

    Re: Re:

    Jumalaare, mun suosikkimalleja löytyy näillä lähipitäjillä.
    Jos mielipiteitä kysytään; jos ei ole pakko myydä, niin pitäkää ihmeessä auto "kylillä" ja käykää ulkoiluttamassa sitä ainakin lähialueen tapahtumissa.
     
  10. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    (Testausta...)
     
  11. capri30S

    capri30S 1st gear

  12. impala67

    impala67 Double Gearhead

    [​IMG]
    onpa hienokuntoinen ja täydellinen 67. just sen näköinen kuin suurin osa suomi-kuusseiskoista. sivulistat on uusittu omaan tuotantoon, onhan tuo kuitenkin impala eikä belair?
    -silti veikkaan että kasilätkiä ei etuloksuissa ole koskaan ollutkaan,... siis 250cid kutosella ja kolmilovisella saginawilla luultavasti.
    nuo kotitekoiset skoopit ovat suorastaan hianot. oikeinkin ram air henkiset, että kyllä sitä on lehtiä luettu tai ainakin superbee nähty jossain?
     
  13. pequli

    pequli Gearhead

    Muistikuva on, että punaruskea rakenneltu 67 neliovitolppa oli alkuvuodesta 1982 myynnissä Turussa Aninkaistenkadun mäessä sijainneessa Automiehet- nimisessä lafkassa. Oliko tämä vai joku muu? Itse päädyin tuolloin ostamaan muualta V8-jälkiasennetun 1965 Valiantin. Tekikö se sitten minusta paremman ihmisen onkin toinen tarina.
     
  14. FORD500

    FORD500 1st gear

    Kainulaisen Jukka rakensi Chryslerin Harjantekijänkadun puisessa tallissa 70 luvun puolessa välissä. Olin jelppaamassa rakentelussa ja
    myöhemmin autolla reissattiin monet reissut
     
  15. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Kiwa kuulla näitä lisätietoja! Kuviakin saa laittaa vaikka YV:n kautta @postiin!
     
  16. CoolKustom

    CoolKustom 3rd gear

    Mulla on suht varmaa tietoa tosta Oldsista. Kuvassa oleva lippalakkiheppu myi auton Turun laitamille, josta se myytiin naisväen painostuksesta pääkaupunkiseudulle. Jossain vaiheessa taisi kolahtaa keulakin kaiteeseen. Viimeeksi Olds on majaillut Lohjan seudulla.
     
  17. coistinen

    coistinen Gearhead

    Tässä erään Impalan kuvia vuosien varrelta.
    Omistaja kertonee lisää :)
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. impala67

    impala67 Double Gearhead

    wooow. oikein bumper guardseilla. hienoja otoksia. ollaan lähdössä oikein pidemmälle matkalla kun on kuvakin otettu. hottentottinakin todella hieno ja ajalle tyypillinen.
     
  19. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Meikäläisen nykyisen työpaikan paraatiovi vuonna 1935... Hotel Atlas Kuopio. Tarkoituksena ottaa lähiaikoina samanlainen kuva, mut autona LimeKraisu... :D

    [​IMG]
     
  20. impala67

    impala67 Double Gearhead

    mikäs ihme tuo kantin merkki on?
    oliko letukassa pinnapyörät 34 tienoilla
     

Kerro tästä muillekin!