Vanhoja valokuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja C5_Z06, 12.11.2006.

  1. anglia67

    anglia67 3rd gear

    Piti oikein tarkistaa muistinko oikein ja kyllä.Viime vuoden puolella otin vauhdissa kuvan samaisesta opelista 8).Etummainen auto. [​IMG]
     
  2. superbird

    superbird Gearhead

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    cdv70 tykkää tästä.
  3. Mutku

    Mutku Gearhead

    Wezzen Kajjjaanin kuvissa oli monta tuttua autoa. Hienoja muistoja!

    Ei sattumalta wezzen muistista löydy tiedonjyvää, että kelle siellä teilläpäin meni Oulusta yhen Moparin/Challengerin 383-mosa (tosin rikki), ainakin kannet (#906, tosin ehjät) kesällä ´98?
     
  4. RS23V0E

    RS23V0E 2nd gear

    Vaan mikä se on tuo vihreä farkku tuolla 1971 Zaazerin takana?
     
  5. MJF

    MJF Double Gearhead

    LT-volkkari? :) Sininen farkku kiinnostais mua :D Pötkö?
     
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    Wezzen kuvia haluaa lisää, moparin koneesta ei tieto ittellä? mutta missä on se oranssi sarkkeri kahran tallilta?? se oli hieno ku joskus aikanaan kävin tallilla :wink:
     
  7. RS23V0E

    RS23V0E 2nd gear

  8. pötkö

    pötkö Gearhead

    Pötkön serkku
     
  9. jariha

    jariha Double Gearhead

    onks varma? ei kyl oo se kahran tallin auto?? oli joku juttu ku ei ploweria saanu -80 luvulla ni seiso viel 90-luvun puolessa välinki siel jotenki muistelen ois ollu -70 malliltaan :eek:
     
  10. tooke

    tooke Gearhead

    Kyllä se on just sama Charger NL-313.
     
  11. jariha

    jariha Double Gearhead

    no prkl :D sillon pikkupoikana n.15v olin et waau miten hieno peli vaikka pölykerros oli jo mahtava pinnassa 18v ku täytin oli kippo hävinny tallilt? hyvä että on liikenteessä :D
     
  12. eekoo

    eekoo Gearhead

    onkohan mulla koneen säädöt viassa kun alkupään sivujen valokuvat ei aukee?
     
  13. jariha

    jariha Double Gearhead

    empä usko? sivusto jolla kuva on, on tod.näk menny jostain syystä vanhaks ja poistunut tms...
     
  14. eekoo

    eekoo Gearhead

    ei per... olin siinä ekas kuvas käet taskus.... nyt on elämä pilalla meideimeidei
     
  15. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Jaa niin tässä?

    [​IMG]

    Kyllä ne kaikki kuvat tallessa on, mutta osa on hävinnyt siksi että ilmainen kuvapalvelu ei netissäkään jatka loputtomiin..
     
  16. eekoo

    eekoo Gearhead

    jes toka oikealta, selvinpäin ja hiuksia vielä pääs.. viitamäen korvetes oli suuret kummit.
     
  17. buick71

    buick71 2nd gear

    Ja mulla oli samanlaiset housut kuin ekalla vasemmalta!Hyi saatana :D
     
  18. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Ennen olikin kaikki paremmin.

    Joo, aivan ristuksen leviät.

    Kattastusmiästä varten oli silloon komiat roiskeläppälevityksekki...

    [​IMG]
     
  19. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Motopark (Virtasalmi)

    [​IMG][​IMG]
     
  20. superbird

    superbird Gearhead

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    cdv70 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!