vaniin jäykkyyttä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Anonymous, 23.4.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    olis kiva saada toi vani hieman jäykemmäksi alustaltaan ja takapäätä hiukan alemmaksi olisko kellään mitään vinkkejä
     
  2. KajS

    KajS Gearhead

    Onhan noita konsteja:

    Uudet iskarit, miel. mallia hyvä (ja kallis). Tai sitten vahvistetut kaasuiskarit mallia tarvike, kyllä nekin alkuperäiset voittaa (jos on ed. omistaja unohtanut vaihtaa...)

    Ilmapussit alle, ja jo on hienoa, GM:ään menee eteen ja taakse dodgeen vain taakse.

    Halpisvirityksistä: pikkuparannuksia saa aikaan vaihtamalla eteen kallistuksenvakaajan päätyhelat (6 euroo setti) ja kiristämällä ne sopivasti.

    "takapäätä hiukan alemmaksi"...hmmm yleensä ongelma on toisinpäin, perä on alhaalla. Kaksi vaihtoehtoa taas: taota jouset tai hae 500 kg lecaharkkoja auton perään. :grin: :grin: :grin:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    kiitti vinkeistä viimme kesänä ostin uudet etu iskarit myyjä tuumas että täs on sellaset iskrit jotka vanin keulas kestää no nyt on iskarit tohjona ja kuitti missä lie ja vielä kun niitä ei oltu tilattu mun nimellä niin ei löytyny koneelta edes ostopäivää joten en saanu edes takuuhin uusia hieman harmittaa.
    Tuo mun vanin entinen omistaja on ollu joku raskas kalusto asentaja ja tuntuu että se on tehny sille takajousitukselle jotain ei paljo laske vaikka kuplakin on peräs painaa enemmän kuin 500kg lekaharkkoja
     

Kerro tästä muillekin!