vaniin pehmeät penkit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja mururua, 10.4.2004.

  1. mururua

    mururua Gearhead

    eli olisko jollain antaa faktaa,kovan penkin korvaamisesta alkuperäisillä. Se kun on kuulemma mahdollista nykyään. Vani on rekisteröity kuormaautoksi.
    Kiitokset neuvoista . Nyt on 2+5 pehmeät penkit ja väliseinä penkkien takana. Tavaratilaa fin lavan pituudelta. Vaativat 6 kpl kuormansidonta pisteitä tavaratilaan ja väliseinän ikkuna-aukkoon verkon joka pitää romut toisella puolella. Olihan siinä jo ennestäänkin polykarbonaattipleksi vaan ei riittänyt inssille. Ja autohan oli ford econoline E-350 club wagon.
     
  2. cool

    cool 1st gear

    Itsellä G30 -94 2+5kovalla sohvalla toistaiseksi, konttorilla kerrottiin että voi vaihtaa pehmeät penkit ja paikkaluvuksi 2+7 maks.
    sijoitus vapaa.
    Muutosrekisteröinti täytyy tehdä.
     
  3. OMG

    OMG 1st gear

    mulla on G30 Kuorma-autoksi rekisteröity Vani,katsatuskonttorilla kerrottiin että penkkien sijoittelu ja pehmusteet ovat vapaasti sijoiteltavissa joko tavaratilaan tai/ja matkustamoon.
     
  4. morgan69

    morgan69 Gearhead

    mulla -85 g30 vani ja 02 katsastuksen yhteydessä tuli penkki muutokset puheen aiheeksi,silloin ei ollu mahdollista.milloin tuo laki olis muuttunut?miten vaikuttaa diesel veroon/pysyykö enään kuorma-autona vai tärähtääkö bussiksi ja d-vero 600€ penkit meni vaihtoon jos laki on muuttunut...
     
  5. shaft

    shaft 1st gear

    Uusi laki tuli noin 6/03. Pysyy ihan kuorma-autona ja vero pysyy samana. Bussissahan vero ei ole 600€ vaan 0€, mutta se taas vaatii vähintään 1+9 penkkiä ja jotain muita pieniä muutoksia, että saa linja-autoksi katsastettua.
     
  6. morgan69

    morgan69 Gearhead

    no perskule minkähän lainen muutos katsastus olis,onko kokemuksia muutoksesta,miten väliseinätön vaikuttaa ,mulla ei koskaan ollutkaan ,rek.8 hengelle ,inssit ihmetelly joka vuos leimalla moista.ei muuta kuin penkkien ostoon,onkos muuten siin vuosi malli rajoitus penkkien muutokses?
     
  7. morgan69

    morgan69 Gearhead

    kyl pitää paikkansa toi penkkien vaihto.kävin riksun konttorilla eilen ja päällikkö siel tutki mun vanii ja sano et 150cm jäätävä kuormatilaa ja 4kpl kuormansidonta lenkkejä eli 2+2.mulla kun ei ole koskaan ollut väliseinää ni nyt joutuu tekeen,mut matkustamo tilaa jää tosi isoksi ja mun rekist.8 ni ny saa tolle määrälle pehmeet penkit pelkällä muutos katsastuksella ja seinänteolla.kyll on hyvä ku on kunnon G30!!!
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    koskeex tää uusittu laki g20 vaneja? entäs 3plus3 piilofarkut?
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei koske ei, vaan kuormaautoksi rekisteröityja vaneja niinkuin tossa aikaisemmin lukikin jo.
     

Kerro tästä muillekin!