Vanin alatukivarsien "törmäys kumet"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Kartsu, 2.7.2008.

  1. Kartsu

    Kartsu Double Gearhead

    Kumien alta märkänee nuo peltikorokkeet poies. Saako niitä mennä
    entrailemaan esmes mikillä ja uudet kumitötsät päihin?
    Ei varmaankaan saa :oops: . Kallista remonnttia tiedossa??
    Tukivarret noin muuten tikissään on kyllä. Paksua peltiä kun ovat.
     
  2. thomaso

    thomaso Gearhead

    On mulla se ehjätty itse hitsaamalla kuskin puolelta. Siististi teet ja sit alustamassalla peität tekoses. Kahtena vuonna kelvannut katastuksessa. Jos pilkkua viilataan niin laitonta taitaa olla kait?
     
  3. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Laitonta jos huomataan ja sattuu katsastusmi... HENKILÖ olemaan sellaisella päällä että joka jutusta valittaa (milloin ei olisi??).
    Mutta harvemminpa siististi korjattua kohtaa niinkään huomaa... :wink:

    Parempihan hyvin korjattu vanha kuin uusi venäläinen... :rotfl:
     
  4. Kartsu

    Kartsu Double Gearhead

    No näköjään ajat muuttuu... :eek: Katsastushenkilö suorastaan suositteli hitsailemaan nuo korokkeet uuteen uskoon. Varmistin vielä kysymällä että:"saako noita mennä migillä ompelemaan?" niin totes hyväkäs että: "ei kai noita ehjiä alatukivarsia kannata tuon takia kokonaan vaihtaa..."
     
  5. BlackVan

    BlackVan 3rd gear

    Mulla ei sanonu mitään vaikka puuttuu toiselta puolelta kokonaan ja toiselta puolelta rupee kans kohta tippuun......... :lol:
     

Kerro tästä muillekin!