Vanin korkeus pysäköintihalleissa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja vanilla, 1.7.2007.

  1. vanilla

    vanilla Gearhead

    Onko kellään kokemusta parkkihalleista, miten mahtuu 6,5 tdi Van-99 (korkeus 2,10 m) halleihin, erityisesti kiinnostaa P-Kluuvi Helsingissä?
    Rengas koko: 245x75xR16 sl mallin auto (matala)

    T:Vanilla
     
  2. thomaso

    thomaso Gearhead

    Kyllä mä olen ajanut sissän halleihin jos 210 cm luvataan kattokorkeudeksi. Mulla matalakattoinen vani g20, normaalijousitus ja 235/75/15 renkaat.
     
  3. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Itse en ole viitsinyt halliin mennä, silä kuitenkin siellä ne ruudut on turhan ahtaita täyskokoiselle...
    Kannattaa myös katsoa millaiset on kulmat joista pitää kääntymään mahtua!!
    Itsellä oli ainakin yhdessä hallissa STW:n kanssa vähän vaikeaa kun oli pituutta ja leveyttä jyrkkään mutkaan. No puskuriin vain tuli vähän lisää naarmua :)
    Kuitenkin Autosta poistuminen ja sisään meno piti ruudussa suorittaa taka-ikkunasta kun ei ovia pystynyt ruudussa avaamaan (vaikka melko pienestä raosta mahdunkin)...
     
  4. twelve

    twelve 3rd gear

    Mun Vanilla on korkeutta 285 mutta kyllä mä sillä oon menny sellasistakin koloista joissa ilmoitetaan 260. Parkkihalleihin sillä ei kyllä oo mitään asiaa...
     
  5. human62

    human62 1st gear

    mUN KÄYTTÖVANI olisko 235 cm korkeus? ajoin malmin radan viressä olevaan p-taloon oikein pysähdyin sisäänajossa kattoon kattoo ettei ota , jäi viel väliäkin (muistaakseni korkeus oli ilmoitettu 215cm?) kävin asioilla ja piti ulos ajaa ni oli ainakin 15 cm liian matala ulosajoaukko... eikun pakilla pois siinä pakitettaessa aloin katella kattoo ja väliä oli 0,5-1cm palkkien kohdalla eli piti jarruttaa nätisti ettei keinahtaessa ota kii.

    pääsin ehjänä ulos toiste en aja sinne mutta voisi luulla että sisäänmenoaukko olisi pienempi mutta se onkin se ulostuloaukko!!! :odroll: :argue:
     
  6. ripe

    ripe 1st gear

    Tää on kehityksen tulos.
    Nykyään kehitetään kaikkia mahdollista "parempaan" suuntaan :mad:
    Tän kehityksen huomaa joka paikassa...laatu on hel#etin hyvää.
     

Kerro tästä muillekin!