Vanin perän kesto..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja chevy76, 24.8.2004.

  1. chevy76

    chevy76 1st gear

    Mulla on toi nykyinen vani olt reilu 2v ja perän kanssa kovasti ongelmia..Ostettaessa perä huuti ja vaihdoin sen samantien kolari vanista purettuun versioon..Meni sillä n:45tkm kunnes poskilaakerit meni tuusan nuuskaksi ja perä vaihtoon..Välitys meni rikki kun laakeri oli leikannut kiinni ja porautunut n:5mm syvälle tasauspyörästoä päin..Eikun tohon orkkis perään uudet poskilaakerit, kun ne siitä oli paskana ja perä kasaan..Toimi hyvin viikonloppuun saakka..n:20tkm..Ny perästä kuuluu oikein raastavasti khat khat ääni ajessa..Eli siellä tietty taas jotain paskana..En usko että tein asennuksessa mitään virhettä kun vaihdoin vain poskilaakerit ja laitoin samoilla simmilevyillä paikalleen..Vai teinkö..?? Viisaammat valaiskoon..??

    Onko muilla olt ongelmia perän kestävyyden kanssa, vai olenko minä ainut onninen..??

    Ny tarttis taas ottaa perä auki tai kaivaa siihen jostain ehjä käytetty perä..Vihjeitä otetaan pikaisesti vastaan perien olin paikoista..Ei haittaa vaikka olisi LPR,sta tai lähistöltä.. :) Kontaktit 0442938454
     
  2. ariel

    ariel 1st gear

    Empä valitettavasti osaa sanoa mistä löytys ehjä perä,mutta ihmettelen kovasti mikä niitä periä tuhoo_Olen itekki ajellu Vanilla vuosikausia,eikä millonkaan ole perät venkuloinu.Muita ongelmia kyllä on ollu (laatikko),
    mutta ne taas on johtunu julmettujen kuormien vetämisestä.Sulla on tainnu sattua kaikki maanantai päivän perät kohalle.Onnea metästykselle.
     
  3. aceventur

    aceventur 1st gear

    vanin perä

    kun vaihdetaan uusia laakereita tai korvataa entisiä on syytä tarkistaa hammaskosketus koska perästä tulee tiukempi uusilla laakereilla joten välys pienenee jopa katoaa...

    voihan toki olla että akseliputkiin on jäänyt ed korjauksessa esm laakerin tai vast muruja jotka on korjauksen jälkeen lähteneet ajossa liikkeelle, kun ei kertomuksestasi selvinnyt vaihdoitko koko akseliston vai vain perän...
     

Kerro tästä muillekin!