vanin perän nosto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Anonymous, 13.3.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pitäis saada kannikka vähän ylemmäs kun on toi jenkkipojan rauta ruvennu antaa periks. Et mikä ois helppo ja edullinen konsti? Auto on G20 6,2d. Onko G30 takalehdet suoraan vaihtokelpoisia vai tarviiko sepittää? Autolla saatetaan joskus vetää muutakii kuin terveisiä että takapää pitäis saada asiallisesti ryhtiin ja ajo-ominaisuudet säilyy,,,ihan ton perheen kannalta.
     
  2. jviirret

    jviirret 1st gear

    Jos akseli on jousipakan alapuolella niin halvimmalla pääsee ku pistätä sopivan vahvuiset raudat akselin ja jousien väliin. Ja pidemmät U-pultit.
     
  3. weripuo

    weripuo Gearhead

    älä mieti enää vaihda sinne ne G30 jouset.
    tulee parempi ajaa ja kestää painoakin.
    tonni romua kyydissä niin perä pysyy ylhäällä eikä natise kumien varassa.
    ja menee heittämällä paikalle. ja pidemmät U-pultit joudut hankkimaan
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mitä semmoset maksaa uutena muuten?
    Mä saattaisin tarvita sellaset g30:n etujouset tohon malibuun eteen.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sopiiko muka Vanin kierrejouset A-Bodyyn?
     
  6. herrakani

    herrakani 1st gear

    Riippuu varmaan a-bodysta. :smile:

    Mulla kun toi jousitus ei oo ihan vakio, mutta halkaisijahan siinä ratkaiseepi, pituutta voi muuttaa rautasahalla. Elkää missään nimessä luulko, että vakiomalibuun kannattaa laittaa vanin jouset, jonkun hyödyn tai huvin vuoksi.
     
  7. GS RIVIERA 68

    GS RIVIERA 68 3rd gear

    Ite laitoin vaniin ilmajouset jousen ja korin väliin.Nyt voi säätää korkeuden mieleisekseen jos vaikka vaunua vetää.Hinnasta en tiedä tällä hetkellä.Asennus oli tosi helppo.
     
  8. freeride

    freeride Gearhead

    mulle laitettiin g20 vaniin ennen joulua g30 vanin hd etujouset ja vanikka jäi vähän "keuliin"niin olis kans edessä toi perän nosto.mietin vaan mikä olis paras keino?palikat lehtipakan alle ehkä helpoin mut kiinnostais toi ilmajousi systeemi vähän.tarviiko ne ilmajouset muutoskatsastuksen?ja mitä maksaa taakse?
     
  9. GS RIVIERA 68

    GS RIVIERA 68 3rd gear

    Kaks kertaa on leimattu ilmajousien laiton jälkeen,kukaan ei oo kyselly.Ylimääräisiä lehtiä en oo ottanu viä pois.Ite maksoin 1500 vanhaa markkaa niistä yksityiselle joka oli tilannu palkeet jenkeistä,kuulemma oli ollu kalliimmat.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    paras tapa on pistää G20 parabelijouset niin loppuu ongelmat niitä saa haluamalla korkeudella Pajakulmasta
     

Kerro tästä muillekin!